Mollan E: Tror det är sammandragningar du känner av när magen blir hård. Huvudsaken är ju att som inte gör ont. Obehagliga tycker jag att dom är, men inte onda än så länge.
Det här med renovering håller jag med om att det är jobbigt. Vi håller nu på för fullt i vardagsrummet. Ska installera en braskamin och sen ska det gå upp en trapp till vinden där vårat blivande sovrum ska vara. Känns stressigt att hinna allt innan bebisarna kommer, men vi måste annars vet jag inte var vi ska få plats....
Målarfärgsdoften tror jag inte är superfarligt nu längre. Det är nog värre när allt skapas, nu är ju de små färdiga miniatyrbebisar, men visst blir man orolig.
Skönt annars att du mår så bra som du gör.
Miniliten: Låter inget bra med onda sammandragningar och lågt järnvärde. Vilken vecka är du i nu? Du får vila så mycket som det bara går så att de små stannar i magen en stund till i alla fall.
Jag har ju inte mätt sf mått ännu, men brukar mäta midjemåttet varje dag jag går in i ny vecka. Nu i v. 23 har jag samma midjemått som jag hade i v. 30 med Filip så visst känner man att man är stor och tung.
Jag känner fortfarande av min foglossning, men vissa dagar är bättre än andra som tur är.
Har ni börjat fundera ut namn ännu?
Tycker att det är så svårt, men just nu lutar det åt en Emil och en Wilma