hej på er!
Jag är i vecka 25 nu och har beräknat till den 26 november, men datumet känns ganska meningslöst egentligen eftersom man inte får gå 40 veckor, så jag räknar med i mitten av november istället (on inte tidigare förstås).
Ska ockå ner till Ullared lite senare i graviditeten och se vad vi kan hitta till bebisarna. Ska också in på "liten och fin" i Linköping och kolla för de ska ha tvillingrabatt där. En mamma på mitt jobb äger butiken och hon sa det.
Ja, vagnen känns kanon, vet inte om den nya tvillingmodellen har lagts ut på nätet ännu, men den kommer ju att se ut som enkelmodellen gör idag. De ringde dock från Babyproffsen häromdagen och sa att den inte kommer förrän vecka 45, alltså mellan den 5 och 11 november, och sen kan den vara försenad också. Men, men, vi får väl klara oss utan isåfall om det skulle bli så. I början blir det väl inte så mycket promenader iallafall utan förflyttning med bilstol kan jag tänka. Skulle inte heller vilja byta modell bara för att slippa vara utan nå¨n vecka, då kommer vi nog att ångra oss senare.
Svårt med storlekarna på kläderna, det är ju inte så kul att ha en overall bara i tre veckor, på den tiden har man ju inte hunnit använda den så mycket. Kan tänka mig att man inte är så sugen på att gå ut en massa och så dan efter en förlossning, och måste man ligga inne på sjukhuset ett tag efter födseln så har man ingen nytta av dem, så det kanske är bättre att köpa lite större också...?
Nä, nu ska jag och maken fira bröllopsdag, sen är det bara två dagar kvar på jobbet!!!
Ha det så bra