Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

Butikslager skrev 2007-08-23 12:29:08 följande:
    Jag har beställt tester från teslagret, och dem testerna kan visa positivt från BIM -7!! Så här sitter jag med 10gravtester. Haha. Billigt var det iaf. 20stycket för 90kr, blev 130inklusive frakten. Inte farligt alls med tanke på att man kanske får två stycken för det priset om man köper i affär.
    oj shit vad billigt! Fy vilken mysig dröm du hade Av någon lustig anledning så ser både jag och Anton framför oss att vi ska få tvillingar... Jag vill inte det... det blir ju så himla mycket mer jobb...
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-23 12:40:26 följande:
    Lovelyy - vänta tills imon du så kan du säga till Anton ifall de blri ett +..låter mer som att du vill göra de jag skulel oxå vilja ha tvillingar,ville inte de förut men vill ha de nu kanske itne första barnet men andra lr tredje..men chansen är ju större då man är närmare 30 så får ju vänta ett tag tills dess
    Så bra att det är okej

Nej men Tvillingar blir ju bara jobbigt.. tror det är väldigt roligt men jobbigt... Speciellt om det är första barnet...
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-23 14:58:33 följande:
    Va kul att du fick mer än va du förväntat dig Lovelyy - jaa precis de jag menar,att första barnet så vill man ju inte ha tvillingar kanske..men blir de så ,så får man ta de därifrån =) har ni tvillingar i släkten ?
    Nej det har vi inte men när vi pratar om hur vi tänker så har båda fått för sig att det blir tvillingar eller kanske till och med trillingar... men vi skulle nog bli minst lika glada ändå...
    Barnakär skrev 2007-08-23 15:46:10 följande:
    Hallå! Nya nyheter om lägenheten! Vill ni veeetaaaa? :)
    yaay tell me!
  • TheLove

usch 700 000 det kan ni köpa nått mycket bättre för ju... Sattsa på en större lägenhet istället

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-23 16:41:23 följande:
    Hej brudar Vad ni pratar allt bra med allihopa?
    Alla vill att jag ska testa mig :-P Fast jag har inte BIM förän på tisdag och har bara ett g-test. Ankan gav mig äl test igår och hon tycker jag ska testa med ett sånt...
    Marylicious skrev 2007-08-23 16:48:27 följande:
    KILLAR gaaah..
    Vad har han gjort nu?
  • TheLove
    Härre gud! Jag gjorde ett ÄL test precis och det är ett svagt svagt streck på det... Det är knappast så det syns så jag tar det inte som om jag är gravid. Kollade på det efter en jätte liten stund och såg inget så jag hälde ut kisset (tänkte att får jag ett streck så drar jag i gravtestet med men...)
    Ska göra ett g-test i helgen tror jag

Nu måte jag gå hej
    Marylicious skrev 2007-08-23 16:57:24 följande:
    Lovelyy - jag vill flytta ifrån sverige inom en snar framtid..jag orkar inte bo här mer och vill till nåt varmt land ..och vi har prata om att vi ska flytta men nu verkar han inte vilja flytta.. och vill han inte flytta utomlands då kan jag lika gärna dra utomlands nu så kan han bo kvar..
    Ni kankse håller på växa ifrån varandra? Det kanske inte är ni det ska vara? Låter som om allt skiter sig för er...
  • TheLove

Jo jag ringde precis killen (har försökt få tag på han hela kvällen) han är hur glad som helst... jag sa till honom "Bli inte för glad nu, men jag testade mig med äl test förut och det var plus..." så vi bestämmde att på lördag testar vi och så köper vi CB och testar med också..

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-23 22:57:24 följande:
    Vill inte låta pessemistisk, men jag tror faktist inte att de funkar o testa med ÄL stickor, dom mäter väl någon annan halt än grav.test som mäter hcg? eller har jag helt fel? Men jag håller tummarna tills på Lördag
    jo jag tänker lite så med. där emot har jag hört att äl test kan mäta i hcg med på nått sätt... *-)
  • TheLove

Godmorgon tjejer! hur är det? Jag mår illa och håller på bli förkyld...

• TheLove

Undra när mina pengar kommer *-) har inte fått nån post än... på mitt kontrakt står det att jag tjänar 86,75/h men jag ska tjäna typ 92 eller nått så jag ringde igår till mitt jobb och skulle prata med dom och hon sa hon skulle ringa upp när hon tagit reda på mer men hon har inte ringt än så jag lär ju inte få högre lön denna månad heller och jag har jobbat massor... Fick dock tillbaka på skatten härom dagen 516kr... trodde jag skulle få MYCKET MYCKET mer... är jätte besviken

Svar på tråden Unga som längtar efter barn