Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

Får bli att läsa imorgon för nu ska jag sova lite... natti natti

• TheLove
    Barnakär skrev 2007-08-21 11:18:30 följande:
    Lovelyy, har du läst bloggen än? Vad tycker du? :)
    Vilken bra sida du har gjort Sitter och kikar där nu och går igenom länkarna!
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-21 12:54:23 följande:
    suck* de är inte lätt att vara sambo med en kille som bara tar sina vänner före
    Vad har hänt gumman?!
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-21 16:41:26 följande:
    MissH: Lush heter butiken. Säljer hudvårdsprodukter, mm. De öppnar ny butik här så de behöver ett par st.
    va? gör dom? Har aldrig hört talas om butiken ens... nått jag borde söka tycker du?
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-21 19:10:43 följande:
    Lynn gör det du, men ta inte min plats :P Hehe, ne men sök du.
    hittat på ams hemsida eller? skickar du länken i så fall?
    Marylicious skrev 2007-08-21 18:57:09 följande:
    känns som han inte bryr sig alls att de är dåligt mellan oss,skriver bara sms och fråga va man gör osv sen så svara han inte när man skriver tillbaka..ringer gör han inte heller och frågar hur det är..visst jag kan oxå ringa men jag tycker han ska ringa..känns bara som att de kommer ta slut,men det kanskr är de bästa jag vet inte
    Men stackars gumman! Jag vet hur det känns... Mitt ex var ju typ sån. Brydde sig inte alls typ. Kan ju säga att det bästa jag någonsin gjort är att dumpa honom... Fundera på vad du igentligen vill! Skickar över lite sockerkaka till dig så du har lite att mumsa på
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-21 19:22:29 följande:
    Lynn, gå in på platsannonsen, via kommun och sen klickar du till linköping. Visa alla arbeten så kommer den upp på första sidan.. Orkar inte gå in å leta :P
    okej tack
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-21 20:34:34 följande:
    Lovelyy och MissH - tack för era ord..joo jag tänker hela tiden på hur jag vill ha de . pratade med han en stnd förut och han vill verkligen vara med mig och ser på framtiden osv och han fattar att inte allt är bra mellan oss nu men han måste fatta de jag blir lessen avjaa vif år se sen då vi ska prata mer. orka gå runt och må dåligt hela tiden..nej tackmen de ordnar sig nog så småningom =)
    Det är bra att ni pratar iaf men prata mer med varandra. Skönt att han ser en framtid med dig och så

Vet inte om jag är allergisk mot nått... Bakade på ägg som gått ut i datum för några dagar sen, annars så har jag inte ätit nått konstigt men har har kliande utslag på armar bröst och mage... ser lite ut som insektsbett... vad kan det vara? Har smörjt in med kortisonkräm och då har det slutat klia men det kommer bara upp fler på andra ställen...
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-21 20:44:57 följande:
    Lovelyy - jaa vi hördes inget igår sen jag kommit ner till småland. men hördes förut då jag ringde..men så länge samtalet är på en bra nivå så känns d bralåter som en allergisk reaktion
    men vad kan jag vara alergik emot? det enda jag hade i maten var kyckling, hönsbuljong, grädde, morötter, potatis salt och peppar... Brukar inte äta kyckling eller hönsbuljong så ofta men kan man va allergisk mot det?

Vad är det på trean?
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-21 20:57:03 följande:
    Vet inte,men om du fått utslagen idag så är de ju nåt du ätit idag..jaa jag tror man kan vara allergisk mot de ..nu ska jag dra mig till tv..komemr in om nån timma )är de för tråki på tv så kommer jag snrt igen)
    ser också på det... verkar intressant men hemskt
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-21 21:22:19 följande:
    jag ser oxå på de De verkar jätte bra, men fy faaan vad människor kan vara gryma :/
    Det är ju skit läskigt att folk kan göra så!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn