Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

MissHellen skrev 2007-08-20 20:43:55 följande:
    Haha, De är precis som att jag skulle ha skrivit de Hoppas att hon förlorar alla pengar
    jo det hoppas jag med men det tror jag dock inte... Tror att liksaneraren (hette det så?) är han killen i skjortan... vem tror du?
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 21:25:02 följande:
    Haha, De trodde nästan jag oxå Jag hade rätt på Lapplisan i alla fall De syndes ju! Synd att hon vann ändå
    jo jag trodde rätt om henne med. Trodde dock han mörka killen var radiopratare...
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 21:40:14 följande:
    De trodde jag med Men jag hade rätt på glamormodellen o han som var synsk eller vad han nu va
    jo jag också. Hade faktiskt rätt på alla som hade varit :-P Fördomsfull? Jag?
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 21:59:39 följande:
    Nu ska jag kolla på håriga kvinnor på 3:an haha
    sitter och kollar på det jag med, och nu mår jag jätte illa igen... har mått bra nästan hela dagen men nu vill jag kräkas Dessutom fick jag precis ett sms från Anton där han sa att han inte kan prata med mig nåptt idag för att han inte får någon ledig tid alls Vill ju prata av mig och höra om hans dag... Saknar honom ju massor.. Jag är lite ledsen faktiskt
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-20 22:14:17 följande:
    sitter också och kollar på det. Vad tycker ni om hår under armar på tjejer ? Jag hr lite svårt med det asså =/
    jag tycker lite är okej om man är hemma... Men skulle ju inte gå ut med linne och hår under armarna, där emot skulle jag kunna göra det med t-shirt så det inte syns men jag skulle känna mig ofräsh...
  • TheLove

jag menar stubb cirkus en vecka eller nått... vad anser ni?

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-20 22:27:24 följande:
    Jag tycker det blir ofäsht med stubb. Man kanske inte ser på andra men jag själv känner mig inte fräsh. Tycker jag lätt börjar lukta svett när jag inte rakat mig heller. Har inga problem med svettlukt annars.
    håller med dig helt där
  • TheLove
    A flikka skrev 2007-08-20 22:38:05 följande:
    ellerhur??? man luktar mer svett om man har lite subb. Mysko..fast med mina mediciner luktar jag svett mest helatiden, jättejobbigt. Ska ev. byta nu i höst.
    vill du veta nått lustigt... jag och killen låg i sängen igår... han säger "jag luktar svett" jag säger: "men jag luktar också svett" Han: "Nej det gör du ju inte" och drar näsan till min armhåla och säger: "vad gott ditt svett luktar! Du behöver ju inte använda deo" *asg* Gulligt sagt tycker jag!
  • TheLove
    A flikka skrev 2007-08-20 22:53:59 följande:
    :D men det är ju så.. med ferormoner o sånt. killar blir kåta av tjejers svett rent ut sagt!
    jo men jag tyckte det va så gulligt sagt hihi
  • TheLove
    Barnakär skrev 2007-08-21 00:11:34 följande:
    Någon vaken? Kommer ni ihåg lilla mig som dyker in en gång i månaden? :)
    jajjemensan dig minns jag! Är allt bra med dig?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn