Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

Amalthea skrev 2007-08-23 23:00:07 följande:
    jag ska göra ett gravtest i mon..jag har en massa sympton så mer el mindre alla tror ja e gravid..men man vet ju aldrig? min pojkvän e INTE sugen på barn just nu..men jag har sagt till honom innan att blir jag gravid så finns inte abort i mina tankar. de verka rinte störa han så jättemykke. för då hade han sagt de! men jag får se i morron :D
    grattis såg i en annan tråd att du plussat
  • TheLove
    Dancing Sunrise skrev 2007-08-24 10:31:47 följande:
    Jag plussade för ett par veckor sedan och nu växer min lilla bebis i Nionde veckan som ska komma till världen runt den 1:a April :)Är jätteglad!
    grattis va skoj Hur känns det?
  • TheLove

Nu har jag fått min lön. 6525:- Men jag har fortfarande inte fått lönen jag ska ha... Ska tjata till mig det andra så jag får in det med

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-24 11:30:53 följande:
    Liiv - SHIT 16 tusen :o de skulle sitta fint nu asså..gaah..nu vill jag ha ett jobb så jag oxå kan få lööön
    jag letar också jobb, jag jobbar ju bara extra men tycker ändå jag fått ihop jävligt bra denna månad... förut är min högsta lön 2-3000 per månad...
  • TheLove
    Butikslager skrev 2007-08-24 11:46:12 följande:
    Sextontusen is the shit alltså.Men jag är sån jävla slösa så det kommer vara slut på två vecor. Huhu, äh, får ta och spara. Föra över till pojkvännen som har handelsbanken, så om jag vill impulshandla något får jag vänta i tre dagar innan pengarna kommer in. :P Bra taktik huh?Är så jävla nervös över jobbet som fritidsledare på ungdomsgården. Jag håller på å smälla av alltså. Träffade en av de som jobbar där och han sa: "Jasså du Ida, hörde att du sökt jobbet på UH.." Jag bara: "Vafan, hur vet DU det?!" Han hade tydligen hört när jag snacka med hon jag ringde till. Men han sa åtminstone att hon låtit positiv. Så jag HOPPAS! AAAAAH!Jag blir TOKIG. :D
    håller tummarna!
  • TheLove
    Jag har blivit moster! Till en liten pojke som ska heta Elian. Nu ska jag ner på stan och köpa födelsedagspresent!
  • TheLove

tack tjejer! Vi tror att vi väntar till imorgon för då är det BIM-3 man ska ju testa med morgon urin så det känns bättre... men funderar på att testa med billiga tester...

• TheLove
    Heej Tjejer! Har ni saknat mig? Älsklingen har ju varit hemma så det har inte blivit mycket tid vid datorn alls.

Lite information till er:
    Vi testade minus på billiga tester i fredags kväll blev jätte ledsna båda två men pratade lite och kom fram till att det kunde ju vara för tidigt att testa. Vi gjorde ännu ett test i måndags som tyvärr också var negativt. mitt illamående försvann i torsdags tror jag, kanske kände av nått på fredagen med men sen dess har jag inte kännt någon illamående. Jag misstänker att jag var skengravid, dock borde jag haft fler symptom då. Anton tror det var ett tidigt mf. Det är ju jätte vanligt...

Idag är jag hundvakt till mina föräldrars vovve och det går jätte bra. Katten är till och med lite nyfiken och hunden är lugn... Känns som det kommer gå bra. Vad ska ni göra idag?
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-28 11:29:32 följande:
    Hej hej!Idag ska jag ner på stan, måste ha ett par nya byxor.. Kan ha 1 par jeans, ett par som mamma å pappa köpte i usa som då var för stora =) Har fått pengar i tidig födelsedagspresent (Flyller på måndag den 3/9 =)) så ska handla för dom. Ska träffa en kompis nere på stan så blir väl att ta en fika. Allt bra med er?
    Det är jätte bra med mig, själv då?
  • TheLove

fast hallå? Vad är det som är missvisande? Tråden heter: "unga som längtar efter barn" och i TS står det: "Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar" Det står ingenting om att vi pratar om våran längtan utan det här är bara en tråd där man kan prata allmänt för dom som är unga och längtar... Så MistyLips: vi håller oss till tråden...

Svar på tråden Unga som längtar efter barn