• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Jag tycker det blir ofäsht med stubb. Man kanske inte ser på andra men jag själv känner mig inte fräsh. Tycker jag lätt börjar lukta svett när jag inte rakat mig heller. Har inga problem med svettlukt annars.

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-20 22:27:24 följande:
    Jag tycker det blir ofäsht med stubb. Man kanske inte ser på andra men jag själv känner mig inte fräsh. Tycker jag lätt börjar lukta svett när jag inte rakat mig heller. Har inga problem med svettlukt annars.
    håller med dig helt där
  • A flikka

ellerhur??? man luktar mer svett om man har lite subb. Mysko..
    fast med mina mediciner luktar jag svett mest helatiden, jättejobbigt. Ska ev. byta nu i höst.

• TheLove
    A flikka skrev 2007-08-20 22:38:05 följande:
    ellerhur??? man luktar mer svett om man har lite subb. Mysko..fast med mina mediciner luktar jag svett mest helatiden, jättejobbigt. Ska ev. byta nu i höst.
    vill du veta nått lustigt... jag och killen låg i sängen igår... han säger "jag luktar svett" jag säger: "men jag luktar också svett" Han: "Nej det gör du ju inte" och drar näsan till min armhåla och säger: "vad gott ditt svett luktar! Du behöver ju inte använda deo" *asg* Gulligt sagt tycker jag!
  • A flikka

:D men det är ju så.. med ferormoner o sånt. killar blir kåta av tjejers svett rent ut sagt!

• TheLove
    A flikka skrev 2007-08-20 22:53:59 följande:
    :D men det är ju så.. med ferormoner o sånt. killar blir kåta av tjejers svett rent ut sagt!
    jo men jag tyckte det va så gulligt sagt hihi
  • Barnakär

Någon vaken? Kommer ni ihåg lilla mig som dyker in en gång i månaden? :)

• TheLove
    Barnakär skrev 2007-08-21 00:11:34 följande:
    Någon vaken? Kommer ni ihåg lilla mig som dyker in en gång i månaden? :)
    jajjemensan dig minns jag! Är allt bra med dig?
  • Barnakär

Jodå! Tänkte bara säga lite blygt att jag startat en föräldrarblogg ni gärna får läsa! Visserligen har jag inte barn eller så men jag älskar ju barn så varför inte! Jag startade den idag så förvänta dig inte för mycket..

foraldrarbloggen.blogg.se

Vad tror du? Vill du bli min första läsare? :)

• TheLove

Får bli att läsa imorgon för nu ska jag sova lite... natti natti

Svar på tråden Unga som längtar efter barn