Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

MissHellen skrev 2007-08-28 20:19:23 följande:
    Gud så bra alla är på o uttrycka sej Har du för dej då?
    jag kikar lite på TV och sådär... Vad pysslar du med?
  • TheLove

MissHellen: Nej jag såg inte det. Fan att jag missade Kyle XY. Det är ju skit bra...

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-28 21:32:29 följande:
    Hää, De var ändå inge bra Jag missade sista halvtimmen, satt med lånet o samtalade med sambon o mormor samtidigt Så jag får väl se de på reprisen Tycker de är skiiit bra!
    tycker det är uruselt men skit kul att kolla på ändå :-P
  • TheLove
    TheLove skrev 2007-08-28 21:55:32 följande:
    tycker det är uruselt men skit kul att kolla på ändå :-P
    tillägg:
    När är reprisen?
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-28 22:07:56 följande:
    ID ja, men Kyle XY är ju kanon 2007-09-02 söndag 12:40 står de på 5:ans hemsida i alla fall
    är det kyle som är repris då? *-)
  • TheLove
    MisstyLipps skrev 2007-08-28 22:29:25 följande:
    Precis! Jag menar inget dumt alltså. Blev intresserad av rubriken och hade gärna velat läsa och skriva lite men blev lite besviken när tråden inte handlade om det jag trodde. Typ. Ta inte illa upp, inte så jag menade.
    Du är välkommen in och får gärna prata om din längtan och fråga oss alla om våran längtan men vi pratar om annat också. Vi är lixom kompisar nu som pratar om allt från himel till jord! planerar ni bebis?
  • TheLove

Usch jag har huvudvärk idag... Funderar på att knapra några tabletter så det försvinner... just fan... Folsyra måste jag ju ta också... Jag är så virrig, glömmer alltid det... någon annan av er som äter folsyra? Vilken äter ni i så fall? Jag käkar någon som enbart innehåller Folsyra men funderar på att köpa Mitt Val Kvinna nästa gång... Det ska ju fungera ännu bättre tror jag. men jag har väl en 50 tabletter kvar eller så...

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-29 12:16:16 följande:
    JAg ska köpa mitt val kvinna har jag tänkt..bara för att få i mig vitaminer oxå =) vanliga folsyra åt jag med men jag tycker det är bra att få i sig andra vitaminer oxå =)
    jo jag känner likadant
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-29 12:46:31 följande:
    Hur är det med huvudvärken ?
    inte så bra, har lite feber tror jag... har ingen febertermometer men det känns som jag har feber iaf...
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-29 12:49:32 följande:
    usch..låter som att du håller på och bli sjuk *hoppas inte dock*
    nej jag vill inte vara sjuk  
Svar på tråden Unga som längtar efter barn