Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

Marylicious skrev 2007-08-29 12:53:34 följande:
    nej de vill man verkligen inte..suger och vara sjuk :/
    fast jag tyckte det va skönt när man gick i skolan... Jag hatade verkligen skolan... Fast nu så måste man ju jobba även om man är sjuk..
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-08-29 13:26:45 följande:
    Jag åt mitt val kvinna och folsyra till att börja med när jag började försöka, men nu äter jag bara folsyra... varför vet jag inte riktigt... borde väl äta båda
    nej du ska inte äta både och för det blir för mycket folsyra då.. Mitt val kvinna innehåller lagom mängd med folsyra
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-08-29 13:31:57 följande:
    om jag äter två tabletter mittval kvinna får jag i mig rätt dos... men jag har svårt med de för de ska tas i samband med måltid och då glömmer jag de oftast
    jaha är det två mitt val kvinna om dagen man ska ta? va mycket tar man dom samtidigt eller olika tider?
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-08-29 13:37:11 följande:
    för att få i sig RDI-rekommenderat dagligt intag ska man ta två tabletter... vad jag fattar ska man ta de samtidigt i samband med måltid
    okej då blir det väl dom sen när jag tagit slut på dom jag redan har...
  • TheLove
    Butikslager skrev 2007-08-29 19:03:45 följande:
    Hej brydar! Ni skriver så jag inte hänger med hära! :/Men inatt jobbar jag natt, så då sitter jag här heeeeela natten lång. :P Om det inte är något bra på tv alltså. Vi ses i nattmörkret!
    tänk om vi alla sover då så du får sitta själv? Då får du skriva lite inlägg till dig själv så vi kan skratta lite imorgon :-P
  • TheLove
    Butikslager skrev 2007-08-29 19:09:58 följande:
    Hehe, det lär väl bli så!Som vanligt.Jag är den bästa på att prata med mig. Och jag gör det ofta. Tror jag ärvt det av min kära far. :DHur gick det för dig lovely? Har du fått mensen än?
    haha! Nej ingen mens än men inte heller något plus på testet... testade BIM-1 är på BIM+1 idag... hur går det för dig?
  • TheLove

Åhfan... Snö... i Augusti... Jag är inte förvånad... Kan det kanske bli snö till jul i år tro?

• TheLove

nej nu är jag vaken... Älsklingen kom hem igår och sov hemma och åkte tillbaka till jobbet när jag skrev sen så ska han antagligen komma hem ikväll igen Idag ska jag på något introduktionsmöte angående ett jobb. Det är något telefon jobb fast om jag fatta rätt ska man inte sälja saker utan erbjuda saker, tex: provkörning av bilar, prova på billigare internet och sånt tror jag. Även att ringa och boka saker... Det kan nog vara helt okej... Det är ju bättre än ingenting i alla fall kommer jobba 25h i veckan så det känns lite lagom

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-30 11:35:08 följande:
    Mary, Ja hoppas att hon har nåe annats om du kan ta då. Som inte har nåe hormoner!O LYCKA till i dag nu, jag håller tummarna Liiv, Hoppas du håller dej vaken då Lovely, Va skönt o få göra nått i alla fall: De kommer säkert bli jätte bra med de jobbet
    det tror jag med... men vet ni?

Tror ni jag har fått någon mens än? ICKE!!! BIM+2 idag och ingen mens i sikte... Inga rosa flytningar och enbart lite lite lite mensvärk igårkväll som varade i ca 5 minuter... Brukar inte ha mensvärk innan mens dock. Killen och jag myste till det igår och tänkte att "nu sexar vi fram mensen". Brukar nämnligen alltid vara så för mig att om man har sex BIM-1 eller senare och mensen inte kommit än så kommer den när man har sex. I alla fall lite blod, sen kanske det tar någon dag innan det sätter igång ordentligt men nej, Mensen ska sätta igång när man har sex efter BIM...
  • TheLove

jo men jag kanske har låg hCG... Jag tror ju inte att det är någonting men jag hoppas, är inte det minsta uppstressad heller... Jag tycker bara mensen borde komma snart och i vanliga fall skulle den ha kommit efter sex... Jag blir bara lite fundersam som ni kanske förstår...

Svar på tråden Unga som längtar efter barn