Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Jag är för feg för att gå till butikerna =/ vet ju att det ger bättre resultat men tycker det är jätte jobbigt. Slänga iväg ett mail är så mkt simplare, men man får ju inte svar så ofta :P
Men kasta bara in ett CV som är utskrivet på papper då? Med bild och hela faderullan! :)
Mary, vad är det för jobb? :) Och ja, arbetsförmedlingen suger pung. Men om jag vill ha någon ersättning och så måste jag dit. Fast jag får ändå ingen, för att jag inte är tjugo än. Men får möjlighet att börja på en sak som heter kompassen som hjälper till att skaffa praktik och via den få fast senare..
Liiv - frukostvärdinna på ett hotell i stan.. jag får inte ens a-kassa då jag pluggat innan och från soc frå jag itne ett skit heller för jag fick så mkt pengar i juni..helt otrolgit va dom håller på soc.. man måste ju kunna överleva och kan ju inte ringa morsan varannan vecka och be om pengar,de går ju inte..kan jag ligga gärna flytta hem.. :/
jaa du får göra mer grejer än va jag får hos AF..
Socialen ja. Jag VILL inte ha hjälp av soc. Bor ju hemma nu för tillfället men om inte jag hittar ett jobbn snart så kommer jag inte ha pengar nästa månad. Och då blir det jobbigt. :/
Hej tjejer va ni är gulliga! Får jag vänta någon timme med att kissa? Är ju inte kissnödig ju... Jag tror dock äl testet kommer visa minus... Och tycker ni verkligen att jag ska berötta för er innan jag berättar för Anton? Men jag är ju på BIM-5 det är ju ganska långt kvar till BIM... Så tidigt kan jag väl ändå inte plussa?
Dte var ju typ så tidigt jag plussade =/ Så de går säkert. Anton vill nog vara den första som får veta men du kan ju ringa honom å sen skriva här :P Är det minus behöver du ju inte säga till honom att du testat.
Jag har beställt tester från teslagret, och dem testerna kan visa positivt från BIM -7!! Så här sitter jag med 10gravtester. Haha. Billigt var det iaf. 20stycket för 90kr, blev 130inklusive frakten. Inte farligt alls med tanke på att man kanske får två stycken för det priset om man köper i affär.
fast jag kan inte få tag på han idag... han har inte telefonen på, han är ju ute på fält... jag kan ju ksnake vänta med att testa till imorgon för då kommer han hem på eftermiddagen så kan jag skvallra till er sen? Eller vad tycker ni?