• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • skrattigtjej
    Marylicious skrev 2007-08-23 11:41:34 följande:
    Låter kul ju folkhögskola är en bra form att gå,har själv gått 2 gånger
    ja det är roligt
    spännande och nytt
    Emmy
  • MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-08-23 11:51:15 följande:
    ja det är roligt spännande och nytt
    jaa precis
  • AngelicaJ

Lynn nu har du ju fått så många Äl stickor, kan du inte testa med en sån å se om du får utslag. en del får ju det när de är gravida. Är ju såååå nyfiken :P

• MariaOMarkus

AngelicaJ håller me dig,tycker hon kan testa

• Butikslager
    TheLove skrev 2007-08-23 10:40:59 följande:
    Va duktig du är gumman! Jag vill också hitta ett jobb men ingen vill ju anställa mig Vill ha ett heltidsjobb så jag kan få lite bättre FP om jag nu är gravid nu... mådde inte illa nått när jag gick upp men efter jag ätit frukost började jag må skit illa igår mådde jag dock inte illa alls, innan dess var det 5 dagar med illamående...
    VISST ÄR JAG!? :D Helnöjd över mig själv. Men nu kommer jag väl antagligen inte ens få jobbet, men jag hoppas. Jag hoppas värre än någonsin! :)

OOh, ja, ni har ju satt igång nu! Guuud vad roligt. Jag är bebissjuk så jag håller på å dö. Drömde inatt att jag fick tvillingar. En mörkhårig pojke och en ljushårig tjej.. Spännande värre. :) Och samtidigt drömde killen om låten "Fan, fan, fan en bebis tog min frihet iväg." Haha, så han nynnade på den hela morgonen.

Men bara jag får en fast tjänst någonstans så ska vi försöka fixa eget och sen starta bebisverkstaden! :) Han sa igår att han inte skulle ha barn på tre år, men när jag blev lite tjurig sa han "Gumman, du ska inte ta allt så allvarligt!" Haha. Så jag vet fan inte vad han vill. Menmen, blir jag gravid så behåller jag. Och det vet han. Och inge piller här inte, rumpan börjar växa och den är fan stor nog som den är ju. :P
  • AngelicaJ

precis lyssna på oss kloka människor nu lynn, gå å kissa på stickan :P

• AngelicaJ

Jag vill också ha nytt jobb =/ Vill jobba extra i en butik eller något. Det bästa vore om jag fick något på stadium eller intersport typ, skulle nog passa mig perfekt!

• Butikslager
    AngelicaJ skrev 2007-08-23 11:57:45 följande:
    Jag vill också ha nytt jobb =/ Vill jobba extra i en butik eller något. Det bästa vore om jag fick något på stadium eller intersport typ, skulle nog passa mig perfekt!
    Men gå dit med ett CV och säg "Tjeeena, jag behöver jobb! Och detta skulle passa mig perfekt!"

Folk behövs alltid, speciellt till affärer och sånt, folk som kan jobba helger eller kvällar eller vikariera för någon. GÅ DIT! :)
  • MariaOMarkus

Jag ska på interjuv nästa vecka och jag hoppas jag får de.för nu orkar och VILL JAG INTE vara arbetslös längre.

orka få till arbetförmedlingen där dom itne grö ett skit

Svar på tråden Unga som längtar efter barn