• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Barnakär

lovelyy, jag med.. Börjar gymnasiumet imorgon är skitnervös!

• TheLove
    Barnakär skrev 2007-08-23 00:37:15 följande:
    lovelyy, jag med.. Börjar gymnasiumet imorgon är skitnervös!
    jo det förstår jag... hur gammal är du? jag ska sova nu... borde gjort det för länge sen... Natti natti..
  • BhildaMilla

jag är 17 år :) och min pojke är 20 :) jag går inte gym då jag har bestämt mig för att plugga senare när jag vet vad jag vill bli + jag vill vara hemma så länge som möjligt med bebisen . tycker inte om dagis!
    vill uppfostra mitt barn själv, vi satte igång bebis verkstaden nu i aug. så änn vet vi inte, om vi lyckats, men om vi har så är det riktigt tur :) annars är det bara att fortsätta..
    men allt tyder på att jag är grav, symptomerna nid blödning exakt 7 dagar efter äl :) allt. så vi håller tummarna :D några mer malmö bor här ?

• Butikslager

Fifan, är just påväg till arbetsförmedlingen. Det är ju också ett jävla påhitt.

Hittade förresten det perfekta jobbet för mig på deras hemsida! Fritidsledare, på den lokala ungdomsgården. Jättefina lokaler och så. Och jag som verkligen vill jobba med ungdomar. Det hade varit perfekt! Jag till och med ringde hon som var ansvarig (jag HATAR att ringa, får i princip panikångest) och pratade lite med henne. Jävla vilken adrenalinkick. Hon kände igen mig sedan jag snackat med henne tidigare om jobb där på Ungdomsgården.

Jag hoppas verkligen jag får det här, slippa arbetsförmedlingen och jobba med ungdomar! Kan det bli bättre? :P

• skrattigtjej

hej allihopa

nu tog jag modet och ringde sjuk anmällde mig idag med :-/
    känndes faktiskt lite dumt, ja hatar vara sjuk när jag gillar något..
    ja älskar ju folkhögskolan nu..
    men det är bara aktivitets dagar jag missar ändå, måste tänka på att bli frisk med..
    går nog imorgon för de e vanliga lektioner då och har hunnit vila upp mig lite nu...
    ja får ta helgen för återhämtning med...

krama om er

Emmy
  • TheLove
    BhildaMilla skrev 2007-08-23 00:59:08 följande:
    jag är 17 år :) och min pojke är 20 :) jag går inte gym då jag har bestämt mig för att plugga senare när jag vet vad jag vill bli + jag vill vara hemma så länge som möjligt med bebisen . tycker inte om dagis!vill uppfostra mitt barn själv, vi satte igång bebis verkstaden nu i aug. så änn vet vi inte, om vi lyckats, men om vi har så är det riktigt tur :) annars är det bara att fortsätta..men allt tyder på att jag är grav, symptomerna nid blödning exakt 7 dagar efter äl :) allt. så vi håller tummarna :D några mer malmö bor här ?
    Välkommen in! Tror inte vi har någon ifrån Malmö här. När har du BIM? vad jobbar du med? och vad jobbar killen med? Hur bor ni?
    Butikslager skrev 2007-08-23 07:32:06 följande:
    Fifan, är just påväg till arbetsförmedlingen. Det är ju också ett jävla påhitt. Hittade förresten det perfekta jobbet för mig på deras hemsida! Fritidsledare, på den lokala ungdomsgården. Jättefina lokaler och så. Och jag som verkligen vill jobba med ungdomar. Det hade varit perfekt! Jag till och med ringde hon som var ansvarig (jag HATAR att ringa, får i princip panikångest) och pratade lite med henne. Jävla vilken adrenalinkick. Hon kände igen mig sedan jag snackat med henne tidigare om jobb där på Ungdomsgården.Jag hoppas verkligen jag får det här, slippa arbetsförmedlingen och jobba med ungdomar! Kan det bli bättre? :P
    Va duktig du är gumman! Jag vill också hitta ett jobb men ingen vill ju anställa mig Vill ha ett heltidsjobb så jag kan få lite bättre FP om jag nu är gravid nu... mådde inte illa nått när jag gick upp men efter jag ätit frukost började jag må skit illa igår mådde jag dock inte illa alls, innan dess var det 5 dagar med illamående...
  • MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-08-23 08:54:00 följande:
    hej allihopanu tog jag modet och ringde sjuk anmällde mig idag med :-/känndes faktiskt lite dumt, ja hatar vara sjuk när jag gillar något..ja älskar ju folkhögskolan nu..men det är bara aktivitets dagar jag missar ändå, måste tänka på att bli frisk med..går nog imorgon för de e vanliga lektioner då och har hunnit vila upp mig lite nu...ja får ta helgen för återhämtning med...krama om er
    Va går du på för folkhögskola ?.. och va läser du där ? =)

BhildaMilla - Välkommen
  • skrattigtjej

mary

Värnamo folkhögskola allmän linje profil barn och ungdom på gymnasiet heter det barn och fritid

Emmy
  • MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-08-23 11:36:01 följande:
    maryVärnamo folkhögskola allmän linje profil barn och ungdom på gymnasiet heter det barn och fritid
    Låter kul ju folkhögskola är en bra form att gå,har själv gått 2 gånger
Svar på tråden Unga som längtar efter barn