• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Blir inge försök denhära månaden häller :/ Min sambo är borta när jag har ÄL.. FAN OXÅ!!!

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-26 19:01:54 följande:
    De är de säkert, men jag blir ju stressad jag oxå, av o bo kvar! De är ju ändå jag som kommer att få vara ensam.. Jaja!Nja, Jag är verkligen sugen på en glass. Så jag vet inte om jag ska kila o köpa en Du?
    jaa jag förstrå de..ni får prata ihop er och bestämam nåt tycker jag =)
    mamma ska fiax äpplen i ugnen *mums* så de släcker mitt socker sug tror jag hehe..annars funderar jag på ett bad igen så man blir varm i kroppen
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-26 19:08:30 följande:
    jaa jag förstrå de..ni får prata ihop er och bestämam nåt tycker jag =)mamma ska fiax äpplen i ugnen *mums* så de släcker mitt socker sug tror jag hehe..annars funderar jag på ett bad igen så man blir varm i kroppen
    Haha, Vi har precis varit o kikat på en lägenhet Ooo! En löpes dessutom, de lutar till att vi ska köpa den bara de fixar sej med pengar, vilket de kommer att göra haha! Så UNDERBART!
    Måste bara se till att vi blir av med denhära lägenheten nu, för de är inflyttning i den andra den 1 Oktober Hua!
  • Niccisen

Vart har ni sökt lght då?

BIM+3, ingen mens, inget plus

• MariaOMarkus

jag undra oxå hur de går för lovelyy

• MissHellen

nu är lägenheten uppsagd :-d underbart!!!

• MissHellen

De skulle ju vara stora borkstäver haha!

Niccisen, I Sundsvall, Finnsta heter de! Billigt o bra

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-27 18:55:53 följande:
    De skulle ju vara stora borkstäver haha! Niccisen, I Sundsvall, Finnsta heter de! Billigt o bra
    Ah, så du kommer iväg från Härnösand Härligt!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn