• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-28 08:39:48 följande:
    Jo jag tänkte ju på att du bodde där, men inte att du eventuellt putsade fönster Nej det kan vara svårt att bara komma in liksom... jag gjorde väl typ det, men sen jag flyttade så umgås jag inte med ngn.. alla verkar glada att se en när de möter en på stan men mkt mer är det inte...har molvärk emellanåt, men inte lika kraftigt som jag brukar ha vid mens, brukar få spottings men det har jag inte haft några heller, är väldigt trött och mår illa, men jag mår ofta illa, dock brukar jag inte vara så trött som jag är nu. Vi fick lämna tillbaka biobiljetter i lördags för efter att ha ätit på restaurang var jag helt slut så vi åkte hem och såg film i soffan istället...Jag känner mig fortfarande rätt övertygad om att mensen kommer komma..
    Nej, de är ju inte de första man tänker på O jag själv torrde häller inte att jag skulle göra de haha. Men de blir lite extra pengar, dessutom är de ju bara veckan ut!
    Ja, Speciellt svårt när man inte har jobb o ingen skola. Då blir de ju ännu svårare o träffa folk, men de känns kanon nu när vi är påväg. Närmare familj o vänner
    Prata med mormor i dag (hon som håller kontakt med banken åt oss, hon är för go ) o hon sa att de fixar sej nog, eller de gör de sa hon. På ett eller annats sätt! Så i kväll eller när sambon kommer hem så ska vi skicka in en ansökan via internett till banken o får beslutet i morron Snabba puckar! Så nu hoppas vi på att nån vill ha varan lägenhet bara

Okej, Men de kanske är nått ändå Man vet aldrig! Hur många dagar har du gått över nu då?
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-28 11:29:32 följande:
    Hej hej!Idag ska jag ner på stan, måste ha ett par nya byxor.. Kan ha 1 par jeans, ett par som mamma å pappa köpte i usa som då var för stora =) Har fått pengar i tidig födelsedagspresent (Flyller på måndag den 3/9 =)) så ska handla för dom. Ska träffa en kompis nere på stan så blir väl att ta en fika. Allt bra med er?
    Här är de kanoners På jätte bra humör, men seg som faaan efter jobbet. Putsa fönster i spöregn o blost på de är ingen höjdare kan jag lova..
    Själv då?

Grattis i förskott, om jag skulle glöma de alltså
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-28 10:19:25 följande:
    Heej Tjejer! Har ni saknat mig? Älsklingen har ju varit hemma så det har inte blivit mycket tid vid datorn alls. Lite information till er: Vi testade minus på billiga tester i fredags kväll blev jätte ledsna båda två men pratade lite och kom fram till att det kunde ju vara för tidigt att testa. Vi gjorde ännu ett test i måndags som tyvärr också var negativt. mitt illamående försvann i torsdags tror jag, kanske kände av nått på fredagen med men sen dess har jag inte kännt någon illamående. Jag misstänker att jag var skengravid, dock borde jag haft fler symptom då. Anton tror det var ett tidigt mf. Det är ju jätte vanligt... Idag är jag hundvakt till mina föräldrars vovve och det går jätte bra. Katten är till och med lite nyfiken och hunden är lugn... Känns som det kommer gå bra. Vad ska ni göra idag?
    Okej :/ När ska/skulle du ha mens då?

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-28 16:29:40 följande:
     Okej, Men de kanske är nått ändå Man vet aldrig! Hur många dagar har du gått över nu då?
    BIM+4 idag. Ska testa imorrn om inte mensen kommer under natten
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-28 17:30:14 följande:
    Okej Håller tummarna!
  • MisstyLipps

Jag tyckte rubriken lät intressant och kom in vid inlägg 1591, men det enda som pratas om här är ju allmänt om vad man gjort idag typ.

Hålla till ämnet? Och den enda som gör det är ju Lovelyy

• MariaOMarkus

De har nog blivit så på siståne att vi inte pratat så mkt barn då de flesta som gjorde de blivit gravida eller inte är aktiva i tråden..är inte så många här som planerar barn..och som sagt så är de kul att prata om allt annat än barn hela tiden ..tycker jag då

• MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-08-28 17:30:14 följande:
    va spännande..hoppas du frå ett + imon
  • MissHellen
    MisstyLipps skrev 2007-08-28 17:47:47 följande:
    Jag tyckte rubriken lät intressant och kom in vid inlägg 1591, men det enda som pratas om här är ju allmänt om vad man gjort idag typ. Hålla till ämnet? Och den enda som gör det är ju Lovelyy
    Haha, Då har du inte läst hela tråden För de mesta pratar vi om barn, o just hur mycket vi längtar! Men duger de inte behöver du ju inte skriva eller hur?
    O de är klart att de bli annat, why not?
  • MisstyLipps

Det var ju pecis det jag skrev, att jag kom in vid inlägg 1591.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn