• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-27 18:57:33 följande:
    Ah, så du kommer iväg från Härnösand Härligt!
    Ja O de känns heeeelt rätt! Oj, så glad jag är i dag

Men du, visst var du i Härnösand i veckan va? Såg du en mullig tjej putsa fönster? haha! I så fall såg du mej
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-27 20:08:13 följande:
    Ja O de känns heeeelt rätt! Oj, så glad jag är i dag Men du, visst var du i Härnösand i veckan va? Såg du en mullig tjej putsa fönster? haha! I så fall såg du mej
    Hehe, inte vad jag tänkte på:P Jag var antingen i skolan eller så sov jag. Har sovit enormt mycket senaste veckan.. I lördas fick vi återlämna biobiljetter för efter att ha ätit middag ute var jag så slut att vi åkte hem istället. Får bli bio någon annan dag...
    Jag var också rätt glad när jag fick flytta därifrån, visserligen är det ju helt skilda anledningar och så men ändå
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-27 21:39:25 följande:
    Hehe, inte vad jag tänkte på:P Jag var antingen i skolan eller så sov jag. Har sovit enormt mycket senaste veckan.. I lördas fick vi återlämna biobiljetter för efter att ha ätit middag ute var jag så slut att vi åkte hem istället. Får bli bio någon annan dag...Jag var också rätt glad när jag fick flytta därifrån, visserligen är det ju helt skilda anledningar och så men ändå
    Haha Tänkte på dej då i alla fall

Ja, de mest jobbiga är ju att vi inte riktigt "kommit in" här, känner knappt nån, vilket är sjukt jobbigt!
    Men jag älskar o flytta o dona på, så de ska bli underbart

Såg att mensen inte kommit Hur känns derå?
    För oss blir de inge försök denna månad häller Hmm!
  • MissHellen

Gonatt Brudar

Nu väntar tandborsten för min del, sedan sängen. Är sjukt trött nu, ska bli skönt o sova ett par timmar
    O i morron får vi veta hur de går med banken o pengarna, i så fall kanske vi blir nya lägenhetsägare denhära eller nesta vecka UNDERBART!

• MissHellen

Oj, här var de livat

Vad har ni för planer inför dagen då?
    Själv ska jag snart till jobbet, Hua! Putsa fönster i spöregn? Haha, Skit kul.. Nej! Regnade hela dagen i går oxå. Orka, som min lillebror säger Hoppas på att de blir färre timmar än i går, jobbar över 10 timmar i går o är helt slut o käna är fulla i blåmäärken!
    Nej, Nu ska jag gåter gå till min yoghurt, vittamindryck o hårdbrömacka med kaviar

Gomorron på er

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-27 22:16:16 följande:
    Haha Tänkte på dej då i alla fall Ja, de mest jobbiga är ju att vi inte riktigt "kommit in" här, känner knappt nån, vilket är sjukt jobbigt!Men jag älskar o flytta o dona på, så de ska bli underbart Såg att mensen inte kommit Hur känns derå? För oss blir de inge försök denna månad häller Hmm!
    Jo jag tänkte ju på att du bodde där, men inte att du eventuellt putsade fönster Nej det kan vara svårt att bara komma in liksom... jag gjorde väl typ det, men sen jag flyttade så umgås jag inte med ngn.. alla verkar glada att se en när de möter en på stan men mkt mer är det inte...

har molvärk emellanåt, men inte lika kraftigt som jag brukar ha vid mens, brukar få spottings men det har jag inte haft några heller, är väldigt trött och mår illa, men jag mår ofta illa, dock brukar jag inte vara så trött som jag är nu. Vi fick lämna tillbaka biobiljetter i lördags för efter att ha ätit på restaurang var jag helt slut så vi åkte hem och såg film i soffan istället...

Jag känner mig fortfarande rätt övertygad om att mensen kommer komma..
  • TheLove
    Heej Tjejer! Har ni saknat mig? Älsklingen har ju varit hemma så det har inte blivit mycket tid vid datorn alls.

Lite information till er:
    Vi testade minus på billiga tester i fredags kväll blev jätte ledsna båda två men pratade lite och kom fram till att det kunde ju vara för tidigt att testa. Vi gjorde ännu ett test i måndags som tyvärr också var negativt. mitt illamående försvann i torsdags tror jag, kanske kände av nått på fredagen med men sen dess har jag inte kännt någon illamående. Jag misstänker att jag var skengravid, dock borde jag haft fler symptom då. Anton tror det var ett tidigt mf. Det är ju jätte vanligt...

Idag är jag hundvakt till mina föräldrars vovve och det går jätte bra. Katten är till och med lite nyfiken och hunden är lugn... Känns som det kommer gå bra. Vad ska ni göra idag?
  • AngelicaJ

Hej hej!
    Idag ska jag ner på stan, måste ha ett par nya byxor.. Kan ha 1 par jeans, ett par som mamma å pappa köpte i usa som då var för stora =) Har fått pengar i tidig födelsedagspresent (Flyller på måndag den 3/9 =)) så ska handla för dom. Ska träffa en kompis nere på stan så blir väl att ta en fika.

Allt bra med er?

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-28 11:29:32 följande:
    Hej hej!Idag ska jag ner på stan, måste ha ett par nya byxor.. Kan ha 1 par jeans, ett par som mamma å pappa köpte i usa som då var för stora =) Har fått pengar i tidig födelsedagspresent (Flyller på måndag den 3/9 =)) så ska handla för dom. Ska träffa en kompis nere på stan så blir väl att ta en fika. Allt bra med er?
    Det är jätte bra med mig, själv då?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn