Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
men guud, var håller lovely hus!?
Gonatt Brudar
Nu väntar tandborsten för min del, sedan sängen. Är sjukt trött nu, ska bli skönt o sova ett par timmar
O i morron får vi veta hur de går med banken o pengarna, i så fall kanske vi blir nya lägenhetsägare denhära eller nesta vecka
UNDERBART!
Oj, här var de livat
Vad har ni för planer inför dagen då?
Själv ska jag snart till jobbet, Hua! Putsa fönster i spöregn? Haha, Skit kul.. Nej! Regnade hela dagen i går oxå. Orka, som min lillebror säger
Hoppas på att de blir färre timmar än i går, jobbar över 10 timmar i går o är helt slut o käna är fulla i blåmäärken!
Nej, Nu ska jag gåter gå till min yoghurt, vittamindryck o hårdbrömacka med kaviar
Gomorron på er
Hej hej!
Idag ska jag ner på stan, måste ha ett par nya byxor.. Kan ha 1 par jeans, ett par som mamma å pappa köpte i usa som då var för stora =) Har fått pengar i tidig födelsedagspresent (Flyller på måndag den 3/9 =)) så ska handla för dom. Ska träffa en kompis nere på stan så blir väl att ta en fika.
Allt bra med er?