Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
nej nu är jag vaken... Älsklingen kom hem igår och sov hemma och åkte tillbaka till jobbet när jag skrev sen så ska han antagligen komma hem ikväll igen
Idag ska jag på något introduktionsmöte angående ett jobb. Det är något telefon jobb fast om jag fatta rätt ska man inte sälja saker utan erbjuda saker, tex: provkörning av bilar, prova på billigare internet och sånt tror jag. Även att ringa och boka saker... Det kan nog vara helt okej... Det är ju bättre än ingenting i alla fall
kommer jobba 25h i veckan så det känns lite lagom
nej tjejerna..nu ska jag öva inför intervjun idag..återkommer senare och säger hur detta gåt hehe
tjingeling![]()
Mary, Ja hoppas att hon har nåe annats om du kan ta då. Som inte har nåe hormoner!
O LYCKA till i dag nu, jag håller tummarna
Liiv, Hoppas du håller dej vaken då
Lovely, Va skönt o få göra nått i alla fall: De kommer säkert bli jätte bra med de jobbet
Inte för o låte pessemistisk, men jag fick min mens på BIM+8 på vårat förra försök..
Men så länge menen inte kommer så är man ju aldirg säker
Jag tror att de har ganska stor betydelse om man stressar upp sej över de eller inte, men de är bara vad JAG TROR..
Hoppas på de bästa så klart
Jag fick oxå min mens på BIM+8 föra några måander sen..blev man besviken,jo tack..
men varför inte testa dig igen Lovelyy ? om din kille ändå kommer hem ikväll kan ni testa ihop..för efter BIM kan man testa när som helst på dagen bara man håltl sig 3-4 tim
jo men jag kanske har låg hCG... Jag tror ju inte att det är någonting men jag hoppas, är inte det minsta uppstressad heller... Jag tycker bara mensen borde komma snart och i vanliga fall skulle den ha kommit efter sex... Jag blir bara lite fundersam som ni kanske förstår...