• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove

tack... jag vill ha min mens nu... orkar inte vänta... Vill få igång mensen igen så vi kan börja försöka igen *damp*

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-30 12:12:03 följande:
    tack... jag vill ha min mens nu... orkar inte vänta... Vill få igång mensen igen så vi kan börja försöka igen *damp*
    Så brukar jag oxå känna Om den ändå ska komma kan däl väl komma när den ska..
  • TheLove

Jo precis... Antingen kommer mensen eller så ska det komma ett stort fett plus!

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-30 12:16:43 följande:
    Jo precis... Antingen kommer mensen eller så ska det komma ett stort fett plus!
    Heeeeeeelt klart!!!
  • TheLove
    Tillägg:
    (fast jag föredrar det sista)
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-30 12:21:23 följande:
    Tillägg:(fast jag föredrar det sista)
    Självklart
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-30 12:40:47 följande:
    vad händer idag då?
    Jag är ledig i dag underbart! men sambon for i natt vid fyra, så jag är själv :/
    Men i kväll ska vi o kika på ny spis o fläckt O efter de ska vi o skriva på förhandskontrakt (eller vad de hette) om allt går som de ska

Själv då?
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-30 12:44:09 följande:
    Jag är ledig i dag underbart! men sambon for i natt vid fyra, så jag är själv :/ Men i kväll ska vi o kika på ny spis o fläckt O efter de ska vi o skriva på förhandskontrakt (eller vad de hette) om allt går som de ska Själv då?
    jag ska ju iväg på "interjuv"/introduktion nu... sen tänkte jag gå förbi banken och sådär ikväll kommer älsklingen hem... Nu försvinner jag ett tag kram
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-30 12:47:45 följande:
    jag ska ju iväg på "interjuv"/introduktion nu... sen tänkte jag gå förbi banken och sådär ikväll kommer älsklingen hem... Nu försvinner jag ett tag kram
    Okej Hoppas de går bra då, Lycka till!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn