• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

MissH - vet du att närt man fått pillermensen när den vanliga mensen kommer igång ?

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-30 10:47:04 följande:
    MissH - vet du att närt man fått pillermensen när den vanliga mensen kommer igång ?
    Ojdå, Ingen aning faktist! Har ju bara provat mina piller, min inte kunnat tagit dom. O då har vi ju inte planerat barn, så jag har inte räknat ut när den kom. Så jag vet faktist inte

Har du slutat?
  • MariaOMarkus

MissH - jaa jag slutade förra veckan mådde PISS av dom rent ut sagt,ingen sexlust alls,torra slemhinnor så ingen sex där inte...sen humöret ska vi inte prata om...har ju pms i vanliga fall men då blev de värre + att jag blödde varannan vecka..NEJ TACK

Skrikandes

• skrattigtjej
    Marylicious skrev 2007-08-30 10:54:54 följande:
    MissH - jaa jag slutade förra veckan mådde PISS av dom rent ut sagt,ingen sexlust alls,torra slemhinnor så ingen sex där inte...sen humöret ska vi inte prata om...har ju pms i vanliga fall men då blev de värre + att jag blödde varannan vecka..NEJ TACK
    vika piler var det?
    Emmy
  • MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-08-30 10:55:16 följande:
    vika piler var det?
    Cerazette,minipiller
  • skrattigtjej
    Marylicious skrev 2007-08-30 10:55:41 följande:
    Cerazette,minipiller
    ahh :-/

jag tål inga som helst piler

ja frukta för om dem ska ge mig äl sprutor :-s
    hur ska ja då reagera stackars min kropp
    Emmy
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-30 10:54:54 följande:
    Ojdå :/ Men då var de ju bra att du sluta!

Jag har oxå sånt humör inte att leka med..
  • MariaOMarkus

Jaa vist va de de..ska träffa en BM idag och prata om ifall de finns nåt annat..så jag hoppas de finns nå men vill ju inte ha nåt med hormoner som sagt

du får berätta för dom när du får sprutor skrattigtjej,att du inte tåls piller osv..så berättar dom om hur du kommer reagera o sådär

• Butikslager

Javisst, nu har jag slutat :)
    Varit vaken sen åtta igår morse, och nu börjar tröttheten kännas i kroppen. Varken armar, ben eller huvud är riktigt med mig. Måste försöka sysselsätta mig så jag håller mig vaken till ikväll. :)

Nu ska vi ut och plaska i snöslasket. Leta lite kaffe och sådär!

Ha en trevlig dag flickor :)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn