• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

Im baaack..interjuvn gick mega bra haha =) bara och vänta tills imon så får vi se om jag får de lr ej..och snart är de barnmorke dax haha..fullt upp idag..och sen efter de blir de nog bio med sambon troligen =)...

men nu ska jag äta lite woooh =)

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-30 15:39:15 följande:
    Im baaack..interjuvn gick mega bra haha =) bara och vänta tills imon så får vi se om jag får de lr ej..och snart är de barnmorke dax haha..fullt upp idag..och sen efter de blir de nog bio med sambon troligen =)...men nu ska jag äta lite woooh =)
    Blir så glad för din skull Hoppas de går lika bra hos BM oxå
  • MissHellen

Ska gå o duscha nu o efter de ska vi o kika på en ny spis i fläckt

Efter de ska vi skriva på kontraktet för lägenheten Underbart!

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-30 15:39:15 följande:
    Im baaack..interjuvn gick mega bra haha =) bara och vänta tills imon så får vi se om jag får de lr ej..och snart är de barnmorke dax haha..fullt upp idag..och sen efter de blir de nog bio med sambon troligen =)...men nu ska jag äta lite woooh =)
    Fan va skoj! Jag va på interjuv efter introduktionsmötet (vilket jag inte var berädd på) Det gick skit bra och nu har jag typ fått jobbet tror jag. Alltså jag kommer jobba i två veckor och se hur allt går och om jag trivs och allt går bra så får jag jobbet... Kommer få en grundlön på 75:- i timmen och provision också... Sen har jag OB efter kl 18 på minst 25:- i timmen beroende på vad jag tjänar i timmen. Men troligtvis kommer jag ha en timmlön på ca 110:-... jag får själv välja hur mycket jag vill jobba.. allt ifrån 8 timmar i veckan upp till 35 timmar... jag tror jag kommer jobba 25 eller 30 timmar men har inte bestämmt mig. Jag kan nämnligen lägga till timmar så jag jobbar 35 timmar i veckan ändå även o jag bara jobbar 25. Det handlar mest om att jag måste jobba INST 25h då men kan jobba mer
  • MissHellen

Nu har vi skrivit på kontarket för länegheten I alla fall första, ska dit o ett par vecker o skriva på ett till, oj så underbart

Dessutom har vi bestämt oss för en sips o en fläckt, bara väntar på pengarna

• Niccisen

Hello tjejer
    Sitter på jobbet och tråkar, trist trist... 6 mil från älsklingen och nu kommer vi vara ifrån varandra i stort sett i 4 veckor ...utom helgerna...Men efter denna månad får jag vara hemma i 2 månader om det inte dyker upp en massa jobb, men hoppas hitta jobb i Örebro.

• TheLove

hej tjejer! Nu åkte min älskling tillbaka till lumpen.. Han Kommer kanske hem på Lördag, men om han inte gör det kommer han kanske inte hem förän nästa helg. Jätte jobbigt... Han har ju helgtjänstgöring denna helg Det är så jobbigt när han ska åka för man kan aldrig veta helt säkert när han kommer hem. Han vet det ju inte själv...

Igår berättade han att han kommer troligtvis inte få de 3 veckorna ledigt över jul som han har blivit lovad. I bästa fall får han vara ledig mellan julafton till nyår. Jag blev skit ledsen då han häromdagen berättade att dom skulle få tre veckor ledigt. Blir så sur på befälen där. Justä, det är inte ens säkert att han får ledigt över jul. Han kanske måste åka till sthlm då *WTF*... Började gråta massor igårkväll. Vi som redan gjort planer över julen.

BTW BIM+3 idag, fortfarande ingen mens *confused*

• MissHellen

Gomorron brudar En underbar dag i dag!
    Blev väckt av telefonen, en dam ska komma o kolla på våran lägenhet, NUUU Så underbart! Hoppas bara att hon vill ha den, för i så fall slipper vi dubbla hyrer i två månader, vilket vi nästan tjänar 10000 kroner på, som i så fall ska gå till renovering

Niccisen, Jobbigt o vara i från varandra :/ Min sambo jobbar varanan vecka han o är då borta i sju dagar i sträck. Skit jobbigt när man inte är van det..
    Men vi fixar de

Lovely, Lumpen har massa olika konstigeter för sej dom. Min bästa kompis bor i Norge hon o hennes kille gör oxå lumpen nu, dom får inte häller veta när han ska komma hem. Ändå har dom en pojk på lite mer än ett år, hur sjukt får de vara?
    Men hopaps i alla fall att han får hemma hem till jul, de är ju ändå då speciellt med de. O eran första oxå

Nej, nu har jag inte tid mera Måste borsta tänderna o håret, hon kommer om 6 minuter Önska mej/oss lycka till

Ha en underbar dag brudar, kikar väl in efter att allt är klart

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-31 09:24:36 följande:
    Gomorron brudar En underbar dag i dag!Blev väckt av telefonen, en dam ska komma o kolla på våran lägenhet, NUUU Så underbart! Hoppas bara att hon vill ha den, för i så fall slipper vi dubbla hyrer i två månader, vilket vi nästan tjänar 10000 kroner på, som i så fall ska gå till renovering Niccisen, Jobbigt o vara i från varandra :/ Min sambo jobbar varanan vecka han o är då borta i sju dagar i sträck. Skit jobbigt när man inte är van det..Men vi fixar de Lovely, Lumpen har massa olika konstigeter för sej dom. Min bästa kompis bor i Norge hon o hennes kille gör oxå lumpen nu, dom får inte häller veta när han ska komma hem. Ändå har dom en pojk på lite mer än ett år, hur sjukt får de vara? Men hopaps i alla fall att han får hemma hem till jul, de är ju ändå då speciellt med de. O eran första oxå Nej, nu har jag inte tid mera Måste borsta tänderna o håret, hon kommer om 6 minuter Önska mej/oss lycka till Ha en underbar dag brudar, kikar väl in efter att allt är klart
    Hur gick det? Tog hon lägenheten? Jag förstår inte hur man kan ge folk massa hopp (lumpen) och sen tar dom bort det... Då är det väl bättre att säga: "Ni får inget ledigt över jul" och sen när julen kommer så¨säger dom att "ni är lediga från då till då"...

På lördag ska vi testa oss även om han inte kommer hem
Svar på tråden Unga som längtar efter barn