Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Im baaack..interjuvn gick mega bra haha =) bara och vänta tills imon så får vi se om jag får de lr ej..och snart är de barnmorke dax haha..fullt upp idag..och sen efter de blir de nog bio med sambon troligen =)...
men nu ska jag äta lite woooh =)
Ska gå o duscha nu o efter de ska vi o kika på en ny spis i fläckt
Efter de ska vi skriva på kontraktet för lägenheten
Underbart!
justä... Fortfarande ingen mens...
Nu har vi skrivit på kontarket för länegheten
I alla fall första, ska dit o ett par vecker o skriva på ett till, oj så underbart
Dessutom har vi bestämt oss för en sips o en fläckt, bara väntar på pengarna
Hello tjejer
Sitter på jobbet och tråkar, trist trist... 6 mil från älsklingen och nu kommer vi vara ifrån varandra i stort sett i 4 veckor
...utom helgerna...Men efter denna månad får jag vara hemma i 2 månader
om det inte dyker upp en massa jobb, men hoppas hitta jobb i Örebro.
hej tjejer! Nu åkte min älskling tillbaka till lumpen.. Han Kommer kanske hem på Lördag, men om han inte gör det kommer han kanske inte hem förän nästa helg. Jätte jobbigt... Han har ju helgtjänstgöring denna helg
Det är så jobbigt när han ska åka för man kan aldrig veta helt säkert när han kommer hem. Han vet det ju inte själv...
Igår berättade han att han kommer troligtvis inte få de 3 veckorna ledigt över jul som han har blivit lovad. I bästa fall får han vara ledig mellan julafton till nyår. Jag blev skit ledsen då han häromdagen berättade att dom skulle få tre veckor ledigt. Blir så sur på befälen där. Justä, det är inte ens säkert att han får ledigt över jul. Han kanske måste åka till sthlm då *WTF*... Började gråta massor igårkväll. Vi som redan gjort planer över julen.
BTW BIM+3 idag, fortfarande ingen mens *confused*
Gomorron brudar
En underbar dag i dag!
Blev väckt av telefonen, en dam ska komma o kolla på våran lägenhet, NUUU
Så underbart! Hoppas bara att hon vill ha den, för i så fall slipper vi dubbla hyrer i två månader, vilket vi nästan tjänar 10000 kroner på, som i så fall ska gå till renovering
Niccisen, Jobbigt o vara i från varandra :/ Min sambo jobbar varanan vecka han o är då borta i sju dagar i sträck. Skit jobbigt när man inte är van det..
Men vi fixar de
Lovely, Lumpen har massa olika konstigeter för sej dom. Min bästa kompis bor i Norge hon o hennes kille gör oxå lumpen nu, dom får inte häller veta när han ska komma hem. Ändå har dom en pojk på lite mer än ett år, hur sjukt får de vara?
Men hopaps i alla fall att han får hemma hem till jul, de är ju ändå då speciellt med de. O eran första oxå
Nej, nu har jag inte tid mera
Måste borsta tänderna o håret, hon kommer om 6 minuter
Önska mej/oss lycka till
Ha en underbar dag brudar, kikar väl in efter att allt är klart