• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

neej jobbit och jobba över då blir man ju så trött och då orkar man ju inte göra nåt heller..men ni får kramas och pussas på varann istället KRAM

• skrattigtjej

hahaha miss mary
    han är ju så äcklig med sitt snus hahaha
    han ha alltid snus i munnen urk tror ja spyr

nu ska ja tralla kolla tv lite läxor palla ja inte idag

krama om

• MariaOMarkus

mimn sambo har oxå snus men helle snuns än cigaretter...men nu röker han nog nu när vi har de smått dåligt..
    men så lägne han slutar helt blir de bra..vill inte bli änka vid 30 års ålder.. hehe

krmar

• MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-17 18:45:29 följande:
    Starkt gjort av dig Mary!! Kämpa på och gör ingenting som du inte trivs med!
    Absolut inte...Har gett han ultimatum och lite andra grejer som han måste ändra på om de nångång ska funka igen..

känner mig stoltCool
  • Butikslager
    MissMary skrev 2007-09-17 18:46:31 följande:
    Absolut inte...Har gett han ultimatum och lite andra grejer som han måste ändra på om de nångång ska funka igen..känner mig stolt
    Det är en bra början! Men låt det inte gå för lång tid innan han ändrar sig, för då blir det ingenting! Massa tomma löften.

Du ska känna dig stolt! Det är inte det lättaste!
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-09-17 18:48:30 följande:
    Det är en bra början! Men låt det inte gå för lång tid innan han ändrar sig, för då blir det ingenting! Massa tomma löften.Du ska känna dig stolt! Det är inte det lättaste!
    Jag håller helt med dej på de

Mary, Starkt jobbat
  • MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-17 18:48:30 följande:
    Det är en bra början! Men låt det inte gå för lång tid innan han ändrar sig, för då blir det ingenting! Massa tomma löften.Du ska känna dig stolt! Det är inte det lättaste!
    Nej de tänkre jag verkligen itne göra för då blir inget gjort..han ringde dit han skulle idag men fick till svars att han skulle återkomma imon å de hoppas jag för han skull att han gör annars strunat jag i de hela..

MissH..Tack
  • Butikslager

Det är bra gjort Mary!
    Du ska se att allt blir mycket bättre nu. Man måste kunna ställa krav på varandra!

• MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-09-17 21:50:26 följande:
    Det är bra gjort Mary! Du ska se att allt blir mycket bättre nu. Man måste kunna ställa krav på varandra!
    Jaa men visst måste man de..annars kommer de aldrig funka..man måste sätta ner foten nrä de går förlångt..
Svar på tråden Unga som längtar efter barn