Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
miss mary
tack dt ser ljust ut
ja lär mig otroligt bra på terorin, trodde de skulle vara svårare men har ifsg inte boken nu bara en cd, men terori provet kommer nog vara stressigt, men ja ska se det som övning istället, när det är dags för det..
hehe ja e inte bra på plugga till prov och annat, sitter biter naglarna, inte ens kört i trafiken elle så och kan verkligen inte köra med barn i baksätet ännu,fick ja bevisat av brorsans dotter min brors dotter på 3år... ush hemskaste jag vet..
utvecklat nån slags fobi nu bara för dt
hahaha närma sig vinter så smått panik elle så
ush stackars dig vännen ja och sambon ha med haft knaprigt som sagt på sistonde bråkat mkt, vart närma på göra slut..
men tror vårat ligger mkt pressen av varandra, att vi pressa varandra, efter gyns dumma beslut att ja e steril..
hm ska konfrontera henne nästa gång be henne utgå från fakta nästa gång... och inget gissnings greh..
men ärligt talat ja dt känns inte som det ser ljust ut för oss..
tyvär känne vi nog båda det på oss..
ja låter framtiden visa det med barn nu..
försöker som sagt fokusera på allt annat så har verkligen ej tid tänka på vikten just nu, tror ärligt itne ja e redo att gå ner i vikt ännu... även om de jobbigt hitta kläder elle se smala personer
svartsjuka jag ja
generad
hoppas det löser sig med din pojkvän/ex...
krama om dig och ger dig styrka du behöve i tråkiga hösten,,,
Skrattigtjej - ja men cd skiva är ju oxå bra..jag har oxå en från föra året skulle jag tro.. sen får du köra med nån som har bil så kan de hjälpa dig..ni kan hitta en stir plats där ni kan köra runt ju..så gjorde jag med mamma å pappa
jaa då vet du hur jag känner de,känns riktigt jobbit men vi kommer lösa de om vi båda hjälps åt å jag hoppas de löser sig för dig oxå
VAA?!?!,sa din BM att du är steril ? å hon vet de hur då? tester? gissning? kan du inte byta BM ? och få ett andra utlåtande lr va d heter..
stora kramar till dig med![]()
miss mary
tack vännen jo jag har försökt byta gyn flera gånger..
dem jag går hos nu, vart ja hos när ja bodde hos mamma, inte ens det hade min gyn som jag går på nu (denn gyn ovan) sagt nåt om i yournalen, hon ha rört te de där ordentligt och skiter i att ändra
trots ja sagt till henne...
och sedan så ville hon ja skulle åka till dessa gyn här uppe i länet, då ja bodde från stan en bit, men ändå var i halmstad där hos första gyn ofta hos mamma, då ja gick skolan där..
men sedan när ja gick till denna gyn här uppe räkte med en gång, det var hon överläkaren som bad mig gå ner 12kg för ja rakt ut sagt var för fet... och ja grät i floder, kämpade och kom underfull med hormoner binder vatten specielt vid pco, ja åt vindruvor dagen på min 19års dag med min syster son
ocg vips 4 dagar senare 18kg lättare, låter helt absurt ja vet.. men sakta går det uppåt igen och deppningarna kommer närmare nu när hösten är här
dessa här i detta länet hänvisade mig till där ja gick innan, alltså här på denna gyn en bit bort vid mamma som ja nu går hos igen eftersom dem här inte kunde hjälpa mih pg min pco..
och trots detta ja hade gått ner 18kg...
så ja gick snällt bytte gyn och mer krångel..
och nu här har bett om titthål typ 5gr nu och hon vägra..
hon vill hänvisa img tillbaka till detta länet, men de gav jag inte henne tillstånd att prata med dem här om..
så ja e lite snurr i huvet och sur, dem andra gyn i områderna är total bokade :-/
krama om ps hoppas de ej blev jobbigt läsa :-s
miss mary
tack vännen jo jag har försökt byta gyn flera gånger..
dem jag går hos nu, vart ja hos när ja bodde hos mamma, inte ens det hade min gyn som jag går på nu (denn gyn ovan) sagt nåt om i yournalen, hon ha rört te de där ordentligt och skiter i att ändra
trots ja sagt till henne...
och sedan så ville hon ja skulle åka till dessa gyn här uppe i länet, då ja bodde från stan en bit, men ändå var i halmstad där hos första gyn ofta hos mamma, då ja gick skolan där..
men sedan när ja gick till denna gyn här uppe räkte med en gång, det var hon överläkaren som bad mig gå ner 12kg för ja rakt ut sagt var för fet... och ja grät i floder, kämpade och kom underfull med hormoner binder vatten specielt vid pco, ja åt vindruvor dagen på min 19års dag med min syster son
ocg vips 4 dagar senare 18kg lättare, låter helt absurt ja vet.. men sakta går det uppåt igen och deppningarna kommer närmare nu när hösten är här
dessa här i detta länet hänvisade mig till där ja gick innan, alltså här på denna gyn en bit bort vid mamma som ja nu går hos igen eftersom dem här inte kunde hjälpa mih pg min pco..
och trots detta ja hade gått ner 18kg...
så ja gick snällt bytte gyn och mer krångel..
och nu här har bett om titthål typ 5gr nu och hon vägra..
hon vill hänvisa img tillbaka till detta länet, men de gav jag inte henne tillstånd att prata med dem här om..
så ja e lite snurr i huvet och sur, dem andra gyn i områderna är total bokade :-/
krama om ps hoppas de ej blev jobbigt läsa :-s
miss mary
hehe ja ska övnings köra om alla blir godkännda med min store bror stora syster och mamma
men stora syster har no nästan aldrig tid och där komme ja bara ha tid på helgerna att övnings köra med mamma och stora syster, mamma vill däsutom ja ska stå för kostanden på vagn försäkringen och bensin i mång fall.. SHIT ALLTSÅ SNÅLT ENLIGT MIG..
vist ja tar mitt ansvar så att ha en bil MEN VA FAN JA E INTE RIK FÖR TUSAN inte därför ja bad henne köra med mig..
hon ser bara möjlighet till pengar..
jävla sug grej som suger varje tillfälle.. ändå e de olyckligt endast hon som ha mest tid sedan eftersom hon e sjukskriven sedan innan.. och store bror har oxså bara tid på helger..
suckar :-/
men tycker inte om mammas sätt att behandla mig på..
ja lever på bidrag och studielån nu i ett år..
detta för ja ska bidra till sambon även för ja ska kunna köpa sakerna på trafikskolan och ha pengar över..
då mena mamma ja ska skippa sakerna som paket priserna på körlektioner på körskolan och betala henne dem pengarna istället..
hon vill typ ha 500kr bensin varje helg jag kör med henne..
plus vagn försäkrings kostanden..
ALLTSÅ SHIT SÄGER JAG..
så ja ha nog slösat 1200kr i ondödan och 3h av mitt liv i onödan
för inget av detta kommer bli mäjligt med dessa krav dem ställer på mig, ja tjäna inga penga och sambon spreta imot med budget.
lever med skulder på 2 lån som vi ig inte skulle tat.
sedan mitt studie lån och alla räkningar..
han tjäna ej bra heller..
sedan ska vi ha råd med hyra el och roliga saker och mat till oss och djuren..
alltså fan ja e inte miljonär
hur ska ja förklara detta till mamma att hon får sluta behandla folk som miljonärer och börja se verkligheten som den är???
hon tror att eftersom vi får mer pengar i månaden än henne har vi mer pengar att röra oss med, vi e fortf unga och försöker att ha en budget omkring oss för att klara oss..
men shit hon gör de inte mkt bättre precis..
ursäkta bara så sur >
miss mary
ja min gyn sa det i telen, ingen som torr mig...
men ja skrev upp de direkt.. ja själv blev totalt chokad..
kunde inte ens lysna på resten hon sa, ja hade gråten i halsen alla tanka flög i skallen på mig..
så nu vet ja inte om ja ska tro på min känsla att de gyn sa stämmer och börja leva efter det..
elle hur ja ska göra
SNål mamma du har..500 kr varje gång du kör med henne..ALDRIG skulle jag säga..
du väntar jag hellre till helgen och kör med brorsan hade jag sagt..hua..
jaa men tjata på din BM och säg du itne vill ha henne om de går annars vet jag inte va jag sla ge dig för råd..låter så jobbit bara
tycker synd om dig..
l'ste om en tjej som fick diagnotiserat att inte få barn när hon va typ 21-22 år så hon trodde på de oxch körde oskyddat med killen när hon va 28 år blev han gravid för första gången
miss mary
ja ja fick en chock när hon sa det i helgen..
sedan sa ja mamma ja e inte miljonär för fan..
inte att ja kan betala 500kr varje helg man kör..
så sa hon bensin e dyrt och beror hur mkt man kör.
parkerings plats annas räcker med 100kr..
fan vad sur jag är
haha ja 6 år senare..
ja verka gå i mammas fots¨pår första gången 5år nästa 4 elle 3 elle va det va :-/
fast de ha hon nog fått om bakfoten för min näst älsta syster är 24 min andra är 29 liksom fyller hon..
ca 4.5år mellan..
men mammas duktiga spå kvinna sa jag kan väntas bli gravid snart, i mammas ålder ca med första mamma var 21-22 och ja fyller 20 i november..
fffffaaan om de inte inträffar,
hahaha
Skrattigtjej - jaa jag håller tummarna att din mammas spådam har såååå rätt så..kanske är så att ni ska sluta tänka på att bli gravida och bara köra på..kan ju funka då
tänkt på er och va noi gillar å göra och umgås ihop för när du blir gravis kommer du blir så trött och knappt orka saker ,då har du iaf haft din tid med sambon ![]()
miss mary
haha jo det har vi redan testat
redan raderat från listan
haha nu testa vi tvärtom ignonera varandra metoden
bara när lusten faller på slänger vi oss i sängen och rulla runt ;
hahahahah tusan med han jobba över idag med
han har långt till jobbet nu med och jobba som svetsare just nu som laser körare, så han är ganska så varm när han komemr hem nu mera
stackarn stressa ihjäl sig, ja gilla inte det alls
krama om dig