• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Angelica, Jobbigt o inte kunna sova :/
    Här är de kanoners

Har du för dej då?

• Niccisen

Hej tjejer,
    skulle va kul att ha er på msn. ni får gärna lägga till mig.

Niccan84@hotmail.com

Ska på sexparty i Filipstad ikväll, lite otippat, men eftersom jag precis haft ÄL får det bli alkofritt rödvin Det är faktiskt rätt okej.

Jättetråkigt att höra, Mary. Hur känns det nu då när du har fått lite distans?

Kramar till er allihop!

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-09-14 12:19:33 följande:
    Hej tjejer,skulle va kul att ha er på msn. ni får gärna lägga till [email protected] på sexparty i Filipstad ikväll, lite otippat, men eftersom jag precis haft ÄL får det bli alkofritt rödvin Det är faktiskt rätt okej. Jättetråkigt att höra, Mary. Hur känns det nu då när du har fått lite distans?Kramar till er allihop!
    Tänkte adda dej, men min msn ville inte de Så du får gärna adda mej i stället för
    hellllendellllen@hotmail.com

O, jag vill oxå på sexparty Skoj!

allt bra med dej?
  • Niccisen

MissH:
    Då ska jag försöka adda dig. Har faktiskt aldrig varit på sexparty.. T.o.m. min mamma har det, men inte jag, så det ska bli rätt kul

Det är okej, hade ett rejält bråk med pojkvännen igår, så jag sov på soffan, men vi redde ut det imorse innan han åkte till jobbet eftersom jag åker bort idag. Så det är löst nu, men klart, lite svider det fortfarande. Första riktiga grälet... Firade iofs 8 månader i förrgår, så rätt bar ändå tycker jag

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-09-14 12:40:59 följande:
    MissH:Då ska jag försöka adda dig. Har faktiskt aldrig varit på sexparty.. T.o.m. min mamma har det, men inte jag, så det ska bli rätt kulDet är okej, hade ett rejält bråk med pojkvännen igår, så jag sov på soffan, men vi redde ut det imorse innan han åkte till jobbet eftersom jag åker bort idag. Så det är löst nu, men klart, lite svider det fortfarande. Första riktiga grälet... Firade iofs 8 månader i förrgår, så rätt bar ändå tycker jag
    De funkade ju bättre för dej Tur de!

Haha, Jag tror inte min mamma ha varit på de I alla fall inte vad jag vet, men man ska aldrig säga aldrig! Men jag skulle oxå vilja gå faktist

Tror de oxå tog lång tid för vårat förta gräl, men de är bra de Hur känns de o bo i hop då? Går de bra?
  • Niccisen

MissH: Jo det känns bra, det gör det

• MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-09-16 16:10:35 följande:
    hej alla hoppas ni mår bra
    Med mig är det Okej..med dig då?
  • skrattigtjej

miss mary

vad bra tack för du fråga..
    jo då det känns faktiskt ovanligt lätt
    ja följer mina drömmar med körkortet och det brinner i knogarna ja gör allt för att kunna ta det
    hehe hur lång tid de tar vet jag inte...
    men hoppas lyckas, innan ja får barn, så ja har ett körkort och så och sedan skolan sedan förhopnings vis jobb efter utbildningen

hur e det övrigt då?

• MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-09-16 20:08:21 följande:
    miss mary vad bra tack för du fråga..jo då det känns faktiskt ovanligt lätt ja följer mina drömmar med körkortet och det brinner i knogarna ja gör allt för att kunna ta det hehe hur lång tid de tar vet jag inte...men hoppas lyckas, innan ja får barn, så ja har ett körkort och så och sedan skolan sedan förhopnings vis jobb efter utbildningen hur e det övrigt då?
    Håller tummarna att du tar ditt körkort nu så slipper du tänka på de sen när du har bebis å ta hand om..Hur går det med de,kör ni bara på ?..

för min del är det sådär just nu..lämnade ju sambon men tror de kommer bli så att vi blir tillsammans igen..han ska ta hjälp med hans problem och då kommer de funka..
    Annars så är jag hos päronen nu,tar de lungt och tänker över mitt liv och sådär..
Svar på tråden Unga som längtar efter barn