Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Hej tjejer
Vad har ni för er i dag? De har ju varit så tyst
Fast jag har inte varit här så mycket jag häller, har varit ute i solen mest hela dagen o läst en bok
Mary, Var håller du hus då? Du måste ju komma in o berätta hur de har gått för dej i dag?
Hoppar också in på den här tråden..
jag är 19 år..
Har varit tillsammans med killen i 4 år.
Och hela min p-piller historia och allting där till hur situationen ser ut idag kan ni läsa om på min pres..
Vet inte i hur många trådar jag skrivit det
Tack tack :)
Laban, Varsågod
Tjejer, Lite på kul bara, Hur, var o när träffade ni er kärlek?
tjaa... egentligen var min pojkvän tillsammans med min plastkusin i början
i början av vår bekantskap alltså, inte i förhållandet :). Han visste vem jag var och jag visste vem han var när vi gick i gymn. jag i ettan och han i trean.
sååå..tog jag studenten och allt det där och levde mitt liv. Fick blindtarmsinflammation och fick ka till sjukan. Opererade ej bort den dock... den gången. Det var andra gången jag hade inflammation där. Kom hem från sjukan och var allmänt risig, men min kompis insisterade på att jag skulle komma på "påskfest" hemma hos henne, jag behövde ju inte dricka nåt.
Så jag gick dit (har nog aldrig varit fulare) osminkad och i mjukisar och då var David där