• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Butikslager

Hejsan tjejer!
    Får man joina här?
    Jag är tjugo år, och vill ha barn.. Har nyss kommit ur ett förhållande och klivit rakt in i ett nytt gammalt förhållande. Med min förra kille som jag tidigare varit ihop med i tre år.. Vi tänker inte skaffa barn nu, men vi använder inget skydd bortsett från avbrutet samlag. Haha, eller som jag sa till en vän i veckan: "Vi kör med oavbrutet samlag!".

Hursomhelst hade det vart trevligt att joina tråden om det går för sig?

kram på er

• AngelicaJ

Hej på er! Har semester så har inte varit så aktiv här på senaste. Är nere på landet :P I mamma och pappas sommarstuga men nu har jag bokat in 30 min på bibliotekets dator =) Hoppas allt är bra med er?

• TheLove
    Butikslager skrev 2007-07-04 11:50:00 följande:
    Hejsan tjejer! Får man joina här? Jag är tjugo år, och vill ha barn.. Har nyss kommit ur ett förhållande och klivit rakt in i ett nytt gammalt förhållande. Med min förra kille som jag tidigare varit ihop med i tre år.. Vi tänker inte skaffa barn nu, men vi använder inget skydd bortsett från avbrutet samlag. Haha, eller som jag sa till en vän i veckan: "Vi kör med oavbrutet samlag!". Hursomhelst hade det vart trevligt att joina tråden om det går för sig?kram på er
    *krama om* Välkommen in! Det här måste vara FL:s bästa tråd! hur länge har du och nygammla killen varit tillsammans nu då?
  • Butikslager
    TheLove skrev 2007-07-04 12:06:29 följande:
    *krama om* Välkommen in! Det här måste vara FL:s bästa tråd! hur länge har du och nygammla killen varit tillsammans nu då?
    Vi har väl varit tillsammans i en månad ungefär.. Och det känns jättebra! Vi känner varandra så jävla bra redan och vet vad vi vill och inte vill.. Vart tillsammans när jag var 14 och gjorde slut när året jag fyllde 18. Jag behövde väl leka av mig..
    Har ångrat mig sen jag gjorde slut med honom, men nu har jag fått en ny chans och jag tackar gudarna! Det här är mannen i mitt liv! :D
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-07-04 11:50:00 följande:
    Hejsan tjejer! Får man joina här? Jag är tjugo år, och vill ha barn.. Har nyss kommit ur ett förhållande och klivit rakt in i ett nytt gammalt förhållande. Med min förra kille som jag tidigare varit ihop med i tre år.. Vi tänker inte skaffa barn nu, men vi använder inget skydd bortsett från avbrutet samlag. Haha, eller som jag sa till en vän i veckan: "Vi kör med oavbrutet samlag!". Hursomhelst hade det vart trevligt att joina tråden om det går för sig?kram på er
    Välkommen
  • TheLove
    Butikslager skrev 2007-07-04 12:26:16 följande:
    Vi har väl varit tillsammans i en månad ungefär.. Och det känns jättebra! Vi känner varandra så jävla bra redan och vet vad vi vill och inte vill.. Vart tillsammans när jag var 14 och gjorde slut när året jag fyllde 18. Jag behövde väl leka av mig..Har ångrat mig sen jag gjorde slut med honom, men nu har jag fått en ny chans och jag tackar gudarna! Det här är mannen i mitt liv! :D
    Vad härligt för dig! Tur att du fick honom tillbaka!
  • 1984

=`( Ville bara logga in och säga att jag fått min mens *orkar inte prata idag sorry...*

• A flikka

Känns så sorgligt nu :/. Tog mitt första p-piller igår och jag viiiill inte. När vi var soskyddade (avbrutet) fanns det ändå en liiiten chans att bli gravid, men nu är det ju tvärstopp. *suck*
    Orkar/vill inte vänta till 2008!
    Träffade dessutom en killkompis idag över en fika och han har precis blivit pappa :). Blev en massa prat om bebisar, vagnar, bröstmjölk osv :D. Kul att snacka med nån som oxå är intresserad av ämnet lixom. Kille dessutom!!
    Men det fick mig ju inte att längta mindre direkt :/

Svar på tråden Unga som längtar efter barn