• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove
    Dredde skrev 2007-07-04 00:02:12 följande:
    Wohooo, nu är det den 4:e och min födelsedag. Grattis på mig!
    Grattis! Har bara småläst lite, fyller du 19 nu? eller är jag helt ute och cyklar?
  • Featherboah
    Lovelyy >> Tack! Nepp, 17 fyller jag.
  • TheLove
    Dredde skrev 2007-07-04 00:08:38 följande:
    Lovelyy >> Tack! Nepp, 17 fyller jag.
    oj, då var jag helt ute och cyklade! när jag var sjutton fick jag åldersnojja och vägrade fylla 18. Tyckte det lät så gammalt med 18 haha. Nu börjar jag komma ur den nojjan men känner mig lite gammal ändå... Dock känner jag mig inte lika gammal nu när jag är singel som jag gjorde när jag var fast i ett förhållande...
  • MissHellen
    Barnakär skrev 2007-07-04 10:49:53 följande:
    Mary, när ska du till din BM?
    Dom hade sagt att de var bara o komma in, så hon skulle gå tidigt sa hon
  • A flikka

Grattis Dredde :)

Igår började jag med mina p-piller igen, även fast mensen inte kommit. ska tydlgn göra nytt gravtest om 3 veckor.

• MissHellen

A flikka skrev 2007-07-04 11:26:33 följande:

Grattis Dredde :)Igår började jag med mina p-piller igen, även fast mensen inte kommit. ska tydlgn göra nytt gravtest om 3 veckor.
    Om de visar sej att du är med barn då, är de så bra o äta P-piller då? :/
  • A flikka

Miss Hellen: Men jag KAN ta mej tusan inte vara gravid. Har gjort 5 gravtester de senaste 20 dagarna och alla har visat starkt negativt. Det var BM som sa åt mig att börja med p-piller om det visade negativt en gång till. Men ska som sagt göra ett till test om 3 veckor för att vara absolut säker.

• MissHellen

A flikka skrev 2007-07-04 11:40:13 följande:

Miss Hellen: Men jag KAN ta mej tusan inte vara gravid. Har gjort 5 gravtester de senaste 20 dagarna och alla har visat starkt negativt. Det var BM som sa åt mig att börja med p-piller om det visade negativt en gång till. Men ska som sagt göra ett till test om 3 veckor för att vara absolut säker.
    Men om du ska göra ett test om tre vecker, varför "vill" hon att du börjar med p-pillerna redan nudå?
    Fast, de låter ju ganska "säkert" att du inte är med barn när du har testat så mycket..
Svar på tråden Unga som längtar efter barn