• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-07-08 13:18:01 följande:
    snorig/halsont eller vad?
    Snorig, halsont, har haft feber också men den har gett med sig.
  • Niccisen

jo...mår bättre nu när febern gett sig... var sjuk från jobbet igår så har fått vila

• TheLove

Skönt! jag jobbar ju nästan inget nu så jag är massa ledig Så skönt!

• Niccisen

Jag jobbar inte överdrivet mycket. Jobbar natt så jobbar rätt sällan, men har så mycket annat iom att jag har saker att komplettera från min förra kurs, packandet och allt sånt.. Men snart har jag 1 veckas semester. Ska bli sååå skönt!

• TheLove
    Niccisen skrev 2007-07-08 16:15:09 följande:
    Jag jobbar inte överdrivet mycket. Jobbar natt så jobbar rätt sällan, men har så mycket annat iom att jag har saker att komplettera från min förra kurs, packandet och allt sånt.. Men snart har jag 1 veckas semester. Ska bli sååå skönt!
    jag tänker: "en vackas semseter... haha... jag har varit ledig i snart en månad och är inte nöjd än" Ska jag vara helt ärlig är jag osäker på hur jag kommer klara arbetslivet då jag faktiskt blir så trött ibland att jag känner att jag bara MÅSTE vara ledig
  • A flikka

Här vare dött. Ligger på Bim+28 idag tror jag.. börjar bli dags för NÄSTA mens nu . Vet ej riktigt när den "ska" komma.. borde det vara nu snart eller? Har ingen bra koll. Men men. Idag har jag haft en massa flytningar (känns som mensen kommer) och nu har jag en ihållande värk i magen.. dock ganska svag, men irriterande.

• A flikka

För alla nyfikna :P. Nu ikväll kom mensen nästan exakt på dagen en månad försent ;D. Skönt då vet jag att kroppen fungerar i alla fall :)

• MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-09 23:10:00 följande:
    För alla nyfikna :P. Nu ikväll kom mensen nästan exakt på dagen en månad försent ;D. Skönt då vet jag att kroppen fungerar i alla fall :)
    skönt att du äntligen fick den =)
    Längtar efter en liten
Svar på tråden Unga som längtar efter barn