Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Skönt att du fått din mens nu A flikka.
Jag funderar på att gå till ungdomsmottagningen och skaffa mig minipiller eller nått. Så jag slipper min långa mens... nu har jag ju ändå ingen att skaffa barn med så varför ska jag då vara tvungen att lida av extremt lång mens? Har ni nått bra tips på p-medel som funkar bra?
Skyddar olika för alla kan jag tänbka mig då vissa blie gravida av de..men minipiller ska ju hämna ägglossningen så de inte blir nån..
men jag vet inte..du får fråga på ungdomsmottagningen där kan dom komma med förslag på olika minipiller
Jag har testat allt typ och just nu äter jag Trinovum 28 och dom är jättebra! Får behålla sexlusten och allt det där!
Barnakär: Fan va bra :D.
tjenare tjejer!! bra inne snabbt. åker om 20 minuter till flygplatsen!!
sen blir det sol, bad och shopping!! ha det gott! kram
Trinovum är väl p-piller tror jag...
Blev ett bebbe-försök denna månad trots allt
men chansen att det tar sig är väl inte så stor, men känns bra att iaf försökt... Min ÄL är beräknad till fredag och vi myste inatt... Men tyckte jag fick ÄL-slem bara ngn dag efter sista blodblandade flytningen så-.. kroppen fungerar helskumt nu...