• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-07-07 23:20:34 följande:
    Jag vet inte Här är det mest att det inte blir ngt försök denna månad, vi satsar på nästa månad istället...
    Okej.. hänger inte riktigt med så mycket då jag nästan inte är hemma nått.. Måste komma hemifrån för att klara dagarna :-P
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-07-07 23:38:38 följande:
    Okej.. hänger inte riktigt med så mycket då jag nästan inte är hemma nått.. Måste komma hemifrån för att klara dagarna :-P
    Okej. Jag hänger inte alltid med så bra jag heller... Både pluggar och jobbar samtidigt som jag packar...
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-07-07 23:39:46 följande:
    Okej. Jag hänger inte alltid med så bra jag heller... Både pluggar och jobbar samtidigt som jag packar...
    Hur känns det då? Du skulle väl flytta nu va? Jag flyttar ju också, 1 augusti...
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-07-08 02:15:28 följande:
    Hur känns det då? Du skulle väl flytta nu va? Jag flyttar ju också, 1 augusti...
    Jag flyttar 21a juli... Det känns bra, tror jag. Just nu bor jag nere i mammas lägenhet med brorsan (som är 17) medans hon och systern är hos mormor och morfar i Karlstad...
    Har packat ner det mesta, så det är inte så mysigt uppe hos mig. Däremot blir jag tvungen att bo hemma fr.o.m måndag, då vi ska avliva ena katten och jag vill inte att den andra ska behöva vara själv. Den andra katten ska flytta till Borås 25e juli.

Som sagt, tror det känns bra. är lite nervös men det är nog bara för att mitt förra samboförhållande gick åt skogen.

Hur känns det för dig då?
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-07-08 02:22:13 följande:
    Jag flyttar 21a juli... Det känns bra, tror jag. Just nu bor jag nere i mammas lägenhet med brorsan (som är 17) medans hon och systern är hos mormor och morfar i Karlstad...Har packat ner det mesta, så det är inte så mysigt uppe hos mig. Däremot blir jag tvungen att bo hemma fr.o.m måndag, då vi ska avliva ena katten och jag vill inte att den andra ska behöva vara själv. Den andra katten ska flytta till Borås 25e juli. Som sagt, tror det känns bra. är lite nervös men det är nog bara för att mitt förra samboförhållande gick åt skogen.Hur känns det för dig då?
    Men varför ska ni avliva katten och göra er av med den andra? Du behöver inte va orolig. Om du tror att det kommer funka så kommer det också göra det

Det känns jätte bra att jag ska flytta, lite läskigt. Rädd för hur ekonomin kommer hålla men det blir nog jätte bra tror jag
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-07-08 02:25:56 följande:
    Men varför ska ni avliva katten och göra er av med den andra? Du behöver inte va orolig. Om du tror att det kommer funka så kommer det också göra det Det känns jätte bra att jag ska flytta, lite läskigt. Rädd för hur ekonomin kommer hålla men det blir nog jätte bra tror jag

Jag har haft lite allergier och astma senaste åren, men nu senaste tiden har det blivi mycket värre, och det känns som att det är lika bra nu innan jag får kronisk astma. Dessutom passar det bra när vi flyttar ihop i.o.m att jag då kan flytta ifrån håren Men det känns hemskt, speciellt med ena katten, den som ska till Borås, det är min bebis ju. Den andra katten, som jag bestämt mig för att avliva, är väldigt skygg och livrädd för det mesta. varför vet jag inte, han har alltid varit det och han blir inge bättre.

Hoppas verkligen allt går toppen. Ekonomin är ett störningsmoment, det håller jag med om, men det brukar alltid lösa sig

Nu ska jag nanna tror jag.

• TheLove
    Niccisen skrev 2007-07-08 02:32:04 följande:
    Jag har haft lite allergier och astma senaste åren, men nu senaste tiden har det blivi mycket värre, och det känns som att det är lika bra nu innan jag får kronisk astma. Dessutom passar det bra när vi flyttar ihop i.o.m att jag då kan flytta ifrån håren Men det känns hemskt, speciellt med ena katten, den som ska till Borås, det är min bebis ju. Den andra katten, som jag bestämt mig för att avliva, är väldigt skygg och livrädd för det mesta. varför vet jag inte, han har alltid varit det och han blir inge bättre. Hoppas verkligen allt går toppen. Ekonomin är ett störningsmoment, det håller jag med om, men det brukar alltid lösa sig Nu ska jag nanna tror jag.
    Nej fy vad tråkigt Hoppas din kisse kommer trivas i sitt nya hem i alla fall.. Jag tror inte ekonomin kommer vara någon fara men rädd är man ju i alla fall...

Jag ska med sova nu natti natti
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-07-08 02:48:02 följande:
    Nej fy vad tråkigt Hoppas din kisse kommer trivas i sitt nya hem i alla fall.. Jag tror inte ekonomin kommer vara någon fara men rädd är man ju i alla fall... Jag ska med sova nu natti natti
    Det är en tjejkompis till mig som ska ta honom, så jag vet att han får det bra
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-07-08 12:52:56 följande:
    Det är en tjejkompis till mig som ska ta honom, så jag vet att han får det bra
    Skönt

Usch jag har ont i min hals tror jag håller på bli sjuk
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-07-08 12:56:09 följande:
    Skönt Usch jag har ont i min hals tror jag håller på bli sjuk
    Jobbigt... Är också förkyld...
Svar på tråden Unga som längtar efter barn