• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-12 21:52:27 följande:
    ok, då förstår jag:). Då ligger vi på samma du och jag. min sambo säger likadant. hade världens bråk här omdan för han kom på (!?) helt plötsligt att jag inte åt p-piller. men men.... är fortf oskyddad, men känns inte lika kul när han inte är lika på som jag. dock efter vi blivit sams och så nu så vill han inte att jag ska äta p-iller om jag mår dåligt av dem..
    =)
    ni kan ju köra avbrytet så länge..de gör vi..men man hoppas ju alltid att nåt är kvar hihih
    Längtar efter en liten
  • A flikka

jamen det gör vi :). eller inte just nu för jag har mens då brukar vi inte ha sex, men annars gör vi det :) han har bara kommit i mig en gång och det var innan mensen.

• MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-12 22:45:43 följande:
    jamen det gör vi :). eller inte just nu för jag har mens då brukar vi inte ha sex, men annars gör vi det :) han har bara kommit i mig en gång och det var innan mensen.
    ah okej..nää sex under mens är ingen höjdare :P
    Längtar efter en liten
  • Butikslager

Hallå på er.
    Någon vaken? Här sitter jag på jobbet och längtar ihjäl mig efter ett litet barn!

Varför måste längtan bli större när det är någon i ens närhet som får barn? Det gör ont i magen, så mycket längar jag.

• Featherboah
    Liiv >> Fan vad jag håller med dig där. Jag kan knappt, och jag känner mig verkligen hemsk, knappt känna någon glädje för andras skulle när det visar sig att de väntar barn. Tror det är mänskligt att känna så när längtan är så stor för en själv.
  • Butikslager

Dredde: Jaa, men det är ju såååå jobbigt.
    Visst är det kul för deras skull, men det hade varit roligare om det var jag.. Eller nå. Man känner sig som världens mest missunsammaste människa.

Undra om jag fick det rätt där. Haha. Tröttheten börjar göra sig till känna.

• AngelicaJ

Hej hej!
    Var ett tag sen.. Läget med alla?

• Barnakär

Jodå, glömde gårdagens p-piller men chansen att bli gravid är väll rätt liten? Vill verkligen inte ta dagen-efterpiller.. Men jag hade inte sex igår så..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn