Butikslager skrev 2007-07-14 23:36:17 följande:
Hur gamla är ni? Jobbigt när man själv vill så gärna. Jag känner mig helt bebistokig just nu. Jättejobbigt. Killen säger att det inte blir något än på TRE ÅR.. Ni skulle väl börja nu redan 08?Men jag vill senast ha mitt första barn när jag är 23. Och rimligt vore väl då att börja nästa år.. Eftersom jag fyller 20 i år. Och sen tar det kanske ett tag innan det fäster och sen är ju ungen i magen i nio månader. Så, jag måste börja nästa år alltså. Måste snacka med karln! :)Jag funderar på att plugga på distans, och det fungerar väl om man har en liten? Åka iväg en gång i månaden eller så för tentor, men annars vara hemma och läsa på..Eh, kanske är lite osammanhängande och sånt.. Men jag jobbar natt och har sååå tråkigt just nu. Måste bara skriva lite så tiden går lite! :)
vi är båda 21 år och precis som du säger så kommer de ju ta ett tag innan de fäster. Hade ju oskyddat förra månaden och vid troligen ÄL men de blev inget då. Så visst tar de tid att blir gravid.
jag tycker precis som dig,jag vill oxå ha mitt första när jag är 23,lagom bra ålder
får hoppas din karl förstår dig och håller med
jag ska nog inte nämna så mkt mer om barn då de kan bli tjatigt i hans öron och då blir han ju mindre sugen. Men då jag sa att vi kanske skulle vänta 3-6 år då blev han mindre sugen men 2 år för mig känns som 6 år haha =p
jaa visst kan man studera på distans så man har en liten. när den lilla sover är de bara och sätta sig och plugga och när mannen kommer hem kan han umgås med den lilla medans du fortsätter med ditt pluggande osv..
Det är ju så jag tänker nu ,då sambon min pluggar 2 år till.. börjar man nu kanske de inte blir nå¨t föräns slutet av året eller början på nästan. Och sen ska man ha den lilla i magen 9 mån då är man i slutet på nästa år och så är man hemma med bebisen 1 år då när bebisen är 1 år har han gått ut skolan och ska söka jobb då kan han vara pappa ledig så jobbar jag...va allt lät bra nu då..undra om sambon oxå tycker de