Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Hej Niccisen!
Jadu nu är väl allt ok igen men fick någon knäpp förra veckan. Gjorde slut med killen och bestämde mig för att göra abort. Fick också veta att mamma har fått bröstcancer så var en skit vecka. Men jag ångrade att jag gjorde slut med killen så ringde någon dag efter och sa att jag ångrade mig och vi ska ha vårat barn. vet dock inte varför det blev som det blev, ska få prata med en kurator på tisdag. Men men nu känns det bra igen iaf!
Okej, mysigt att ni flyttar ihop =) Jo det blir väl lättare att pricka ÄL då, lycka till =)
Nån som har tips på hur man ska få sambon å ändra på sig att börja NU ?
min kropp vill ha en liten i magen
Vill ni veta nå' lustigt? Jag hade mens i BARA 10 dagar denna månad... 4 dagar mindre än vanligt
Mamma mår väl inge vidare, gör väl ingen efter ett sånt besked.
Jo kan vara hormonerna, men jag vet inte. Lär nog inte få reda på exakt vad det e heller. Men som tur är känns det bra nu iaf =)
Lynn: Fan va soft=) Kanske tabletterna som gjorde det? Fan snart flyttar vi tjejen!
Hehe, jag menar. Om du skulle bli gravid så skulle han nog hinna anpassa sig! :)