• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-18 00:06:32 följande:
    Okej, Men de låter ju toppen de Jaja, Jag oxå O Ska snart sova eller i alla fall läsa en bok troja. Men först en dusch Hur gick de med dina P-piller o allt? Har varit borta ett bra tag känns de som..
    Hehe gör så..

Joo... jag är oskyddad nu.. och så får det nog bli, tror jag. hade "fullbordat" sex igår så...:)
  • MariaOMarkus

A flikka - Grattis i efterskott

Längtar efter en liten
  • AngelicaJ

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra födelsedag!

• MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-07-17 22:55:11 följande:
    jag förstår precis hur du känner. Sen blir man fan inte mindre sugen av att sitta här.. Alla pratar bara om barn.. Nästan! :p
    nää man blir ju inte de haha..jaa de intressantaste sidorna är ju där de pratas om barn o grav sytmom osv..
    sa till killen attt jag inte ville hänga här mer,men han tyckte helt plötligt jag skulle vara klar..man blir lite snurrig av killar ibland haha :P
    Längtar efter en liten
  • A flikka
    Marylicious skrev 2007-07-18 13:51:27 följande:
    nää man blir ju inte de haha..jaa de intressantaste sidorna är ju där de pratas om barn o grav sytmom osv.. sa till killen attt jag inte ville hänga här mer,men han tyckte helt plötligt jag skulle vara klar..man blir lite snurrig av killar ibland haha :P
    vara klar?
  • Butikslager

Ja, killar. Hur tänker dom egentligen?
    Man får helt enkelt ta det som det kommer. Hänga här och hoppas på det bästa. :) Finns ju mycket annat intressant att läsa om mer än bara barn! Jag kan fan sitta flera timmer och bara läsa olika inlägg. Jättekul ju! :)

Här uppe i norr regnar det som fasen igen! Tråkigt.. Sitter på jobbet och tittar ut genom fönstret, känns som hösten redan är påväg. Undrar om det kommer någon riktig sommar någongång. :/

En kompis ska försöka få in mig som receptionist på Scandic och då kan jag äntligen fixa lägenhet med grabben, ännu ett steg i rätt riktning! Sen är det bara förlovning och barn och sånt där kvar. Haha. :)

• miiillan

tjena tjejer!! tillbaka från resan!! har varit helt underbart!! fast har inte tid och sitta kvar här nu, jobbet kallar antar att jag missat hur mycket som helt

grattis till alla som plussat iaf!!

• MariaOMarkus

guuud jag e trött på att vara sjuk..satt inne i hela dagen igår håller på och bli tokig här...

Längtar efter en liten
  • MissHellen

Oj, va vi är aktiva tjejer Men i morron ska jag bättra mej, men just nu har jag INTE tid Haha!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn