• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-07-21 19:10:43 följande:
    men jag jobbar och står i trots det... imorgon ska jag jobba två pass... börjar 06:30, slutar ca 14:00 börjar igen 17:00 och har inte en blekaste aning om när jag slutar efter det... runt 12-tiden kanske...längtar inte!
    hua..va jobbit :/ duktigt av dig att du jobbar fast du inte mår bra alls..jag har bara legat inne och sovit och inte gjort så mkt mer..va ute första dagen idag och gick på stan..
    har du feber och så oxå? :/
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-07-21 19:14:26 följande:
    hua..va jobbit :/ duktigt av dig att du jobbar fast du inte mår bra alls..jag har bara legat inne och sovit och inte gjort så mkt mer..va ute första dagen idag och gick på stan..har du feber och så oxå? :/
    nej ingen feber tror jag inte, och tur är väl det! Då hade jag inte klarat av att jobba...Vad var du för sjuk?
  • A flikka
    Marylicious skrev 2007-07-21 18:15:08 följande:
    a flikka - kör ni med avbrutet?
    Ibland, ibland inte
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-07-21 19:23:18 följande:
    nej ingen feber tror jag inte, och tur är väl det! Då hade jag inte klarat av att jobba...Vad var du för sjuk?
    jag har haft ont i halsen,snorig,hostig och febrig... :/
  • Niccisen

Jag försöker fortfarande Har inte varit inne flr vi har hållt på och packa och flytta. Men nu är vi sambos Har BIM 26/7-27/7

• MariaOMarkus

A flikka skrev 2007-07-21 19:56:18 följande:

Ibland, ibland inte
    kan ju bli nåt då oxå
  • MissHellen

Nej, Vi kör på förfullt vi, inte har vi lagt de på is eller

• MissHellen

Måste tillägga att de inte blev nåe försök förra månaden, så vi är på vårat tredje nu

Ni andra som försöker då, vilket försök är ni på då?

• MariaOMarkus

Miss H va kul att nui försöker :D va fan vill inte min sambo de oxå..grrr

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-22 16:20:46 följande:
    Miss H va kul att nui försöker :D va fan vill inte min sambo de oxå..grrr
    Ja, Men jag fick ju ändå vänta i FYRA HEEEELA år.. Men jag HOPPAS VERKLIGEN att de inte tar lika lång tid för din/eran del
Svar på tråden Unga som längtar efter barn