• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Go morron allihopa allt bra i dag?

• Butikslager

Godmorgon!
    Idag är jag trött. Vill ligga i sängen hela dagen! Måste ju passa på och njuta nu när jag äntligen är ledig en hel helg! :D

• AngelicaJ

God morgon =)
    Allt bra här, gick precis upp. Skönt att ligga och dra sig lite :P
    Hur många är det här inne som försöker få ett plus nu, har ingen koll längre. Det verkar som de flesta lagt det på is, stämmer det? Skulle vara skoj och veta.

• MariaOMarkus

Idag är det sol då är det en förhoppninsvis bra dag..,,..men förkylningen är fortfarande kvarSkrikandes

Längtar efter en liten
  • A flikka
    AngelicaJ skrev 2007-07-21 12:15:14 följande:
    God morgon =)Allt bra här, gick precis upp. Skönt att ligga och dra sig lite :P Hur många är det här inne som försöker få ett plus nu, har ingen koll längre. Det verkar som de flesta lagt det på is, stämmer det? Skulle vara skoj och veta.
    ja, det verkar ju som det ligger vilande för dem flesta. Vi är oskyddade, men har ingen aktiv bebisverkstad direkt..
  • MariaOMarkus

a flikka - kör ni med avbrutet?

• TheLove

jag är sjuk hosta och jätte ont i halsen

• MariaOMarkus

verkar som de går runt nu..jag har varit sjuk i en vecka nu..så du är inte ensam Lovelyy

a flikka ursäkta min nyfikenhet

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-07-21 18:24:22 följande:
    verkar som de går runt nu..jag har varit sjuk i en vecka nu..så du är inte ensam Lovelyya flikka ursäkta min nyfikenhet
    men jag jobbar och står i trots det... imorgon ska jag jobba två pass... börjar 06:30, slutar ca 14:00 börjar igen 17:00 och har inte en blekaste aning om när jag slutar efter det... runt 12-tiden kanske...längtar inte!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn