• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-22 18:46:13 följande:
    Ja, Men jag fick ju ändå vänta i FYRA HEEEELA år.. Men jag HOPPAS VERKLIGEN att de inte tar lika lång tid för din/eran del
    jaa då ska du ju absolut inte klaga att ni är igång..ska ni bara köra på lr använda ÄL stickor ?..
    jadu..sambon säger ju 2 år,då han e klar med skolan..är ju egentligen inte så lång tid om man tänker efter men min längtan är stor nu och det kanske den inte är om 2 år. för då kommer jag gå på högskolan och inte ha barn planer i huvet..
    men de roliga är att säger jag att vi kanske borde vänta 3-5 år då blir han sur och tycker de är för lång tid..
    men då tycker jag man kan komprimissa och börja nästa år hahah men icke då
  • Barnakär

Mary, hur gammal är du och din pojkvän?

Och till er andra, HAR NÅGON PLUSSAT?

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-07-22 19:18:12 följande:
    Mary, hur gammal är du och din pojkvän?Och till er andra, HAR NÅGON PLUSSAT?
    Vi är båda 21 år..hurså?
  • Barnakär

Eftersom du berättade att han går ut skolan om 2 år, tänkte att du kanske var i min ålder :)

• MariaOMarkus

aha okej..han går på Folkhögskola

Hur gammal är du då?

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-22 19:10:48 följande:
    jaa då ska du ju absolut inte klaga att ni är igång..ska ni bara köra på lr använda ÄL stickor ?..jadu..sambon säger ju 2 år,då han e klar med skolan..är ju egentligen inte så lång tid om man tänker efter men min längtan är stor nu och det kanske den inte är om 2 år. för då kommer jag gå på högskolan och inte ha barn planer i huvet..men de roliga är att säger jag att vi kanske borde vänta 3-5 år då blir han sur och tycker de är för lång tid..men då tycker jag man kan komprimissa och börja nästa år hahah men icke då
    Ja, Men den dagen jag slutate prata/TJATA om barn så ändrade min sambo sej ganska påengång Så karlar är väldigt knasiga ibland!!!
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-07-22 11:55:08 följande:
    jag har haft ont i halsen,snorig,hostig och febrig... :/
    har blivit snorig jag också nu... det är bara febern jag inte fått bara
  • Niccisen

Jag är inne på femte försöket, Miss H.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn