• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

hej! hänger inte så mkt här pga av att målaren är här och tapetserar så har dragit ut kablarna till bredbandet. Hoppar in lite då och då på mitt mobila bredband. Men idag e han nog klar med hallen och då kan jag nog koppla in det ikväll.

Är du inne Lynn? Tänkte om jag skulle komma till dig senare? Om det går. Vill ju se hur du bor.

När har ni BM då tjejer? Så man kan hålla lite tummar :P

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-08 13:45:11 följande:
    hej! hänger inte så mkt här pga av att målaren är här och tapetserar så har dragit ut kablarna till bredbandet. Hoppar in lite då och då på mitt mobila bredband. Men idag e han nog klar med hallen och då kan jag nog koppla in det ikväll. Är du inne Lynn? Tänkte om jag skulle komma till dig senare? Om det går. Vill ju se hur du bor. När har ni BM då tjejer? Så man kan hålla lite tummar :P
    Anton kommer hem idag så kan vi inte ses imorgon? Anton är ju inte hemma så mycket så jag vill vara med honom när jag kan som du kanske förstår... Jag har BIM den 28/8 har ÄL typ 14-16:e någon gång.. är lite osäker...funderar på om jag ska testa med äl test. Anton gör ju lumpen och äl är mitt i veckan så han måste komma hem och myspysa med mig och kan nog bara komma hem en av dagarna
  • AngelicaJ

jo imorrn går nog bra. Klart du ska vara med honom när han kommer. ok, om jag kommer ihåg och hittar mina äl tester så tar jag med dom imorrn.

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-08 14:13:16 följande:
    jo imorrn går nog bra. Klart du ska vara med honom när han kommer. ok, om jag kommer ihåg och hittar mina äl tester så tar jag med dom imorrn.
    tack va gullig du är! Bara för det tänker jag bjuda dig på lite fika! Nått speciellt du vill ha? Har mjuk pepparkaka som jag bakade igår, funderar även på att göra tigerkaka...
    men jag ska till ungdomsmottagningen imorgon kl 16 så ska vi ses innan eller efter?
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-07 23:31:04 följande:
    Klart att jag saknar o prata med dej Varför skulle du inte passa in då? Den heter ju ändå "unga som LÄNGTAR efter barn" o dessutom snackar vi ju en massa trunt förutom de Klart att du ska vara kvar, hur ska de annars gå? Bra att du förstår då Vet inte varför men de känns bra, alltihopa Jaha, Vad vill du gå för kurs/kurser då? .-)
    :) va gulligt..

joo de passar ju mig oxå.. men jag vill oxå ha + på stickan hahaha..:P
    jag vet inte,täntk ebara läsa nån kurs,skulle vilja läs grekiska så jag förstår nåt nät killen pratae med hans släkt osv.. men har inte hittat nån nybörjarkurs än..
  • AngelicaJ

Hehe, nej då. det e lugnt, har du lite vatten blir jag så nöjd så :P Blir efter, kan inte lämna shiela själv hemma med målaren då får han inget gjort :P Så får bli när kalle kommit hem. Runt 17 tiden. Kanske kan käka pizza hos dig eller ngt?

• TheLove

det kan vi nog göra... tycker det låter jätte bra

• AngelicaJ

hej!

Här var det lugnt idag. Så vad gör alla?

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-08 09:30:59 följande:
    och MissHelen, så tre är vi som planerar eller?
    Ja, då är vi tre då
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 15:17:52 följande:
    hej! Här var det lugnt idag. Så vad gör alla?
    Heeej

Jag kom precis hem till min sambo efter ett par vecker hemma hos min mamma o pappa Underbar, men lite sorligt o inte vara hemma med hela familjen, men har ju min lilla familj här hemma oxå Men när vi var på väg hem fick jag veta att våran kyl o frus har lagt av, så nu ska en meckar gubbe komma hit o kika så vi kanske ska få ett nyt.. Hua Durå?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn