• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Hej på er alla!

Guuu vad varmt det är.. Skulle vilja besöka en strand men finns ingen det e gångavstånd till =( Får nöja mig med poolen på baksidan :P
    Igår var jag på ultraljud, var hur mysigt som helst. Ville inte gå därifrån.

Allt bra med er?

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-07 13:59:36 följande:
    Hej på er alla! Guuu vad varmt det är.. Skulle vilja besöka en strand men finns ingen det e gångavstånd till =( Får nöja mig med poolen på baksidan :P Igår var jag på ultraljud, var hur mysigt som helst. Ville inte gå därifrån. Allt bra med er?
    Med mig är det bra. har lite ont i magen, mensvärk blandat med magont av nått annat slag... Nu sitter jag och väntar på att släkten ska komma... Vad pysslar du med?

Ni tog ionte reda på könet på ul? glömde fråga det förut men då hade du väl antagligen berättat...
  • Min Nana

A flikka skrev 2007-08-07 13:19:47 följande:

Min Nana skrev 2007-08-07 09:43:19 följande:
    ja, som lovelyy sa.. det är en hund vi pratar om :)
    jahapp ber om ursäkt
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-07 13:59:36 följande:
    Hej på er alla! Guuu vad varmt det är.. Skulle vilja besöka en strand men finns ingen det e gångavstånd till =( Får nöja mig med poolen på baksidan :P Igår var jag på ultraljud, var hur mysigt som helst. Ville inte gå därifrån. Allt bra med er?
    Med mej är de kanoners, solen lyser o de är kokhett Själv då?
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-07 15:57:56 följande:
    Med mej är de kanoners, solen lyser o de är kokhett Själv då?
    Jo det är väldigt varmt här med. sitter ju inne med kissen idag... vill inte lämna henne ensam...
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-07 16:51:01 följande:
    Jo det är väldigt varmt här med. sitter ju inne med kissen idag... vill inte lämna henne ensam...
    Okej:) Går de bra då?
  • MissHellen

Oj va tråkiga vi är här inne

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-07 19:47:31 följande:
    *Små kikar lite här inne*
    De har varit så tyst i från dej :/ allt bra?
  • MariaOMarkus

jaa det är okej med mig..små kollar inte här lite då och då(mest om kvällarna då sambon tränar)

sj då? allt bra?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn