• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • A flikka
    TheLove skrev 2007-08-06 15:23:53 följande:
    Det förstår jag! Men gu va mysigt det kommer bli, hur gammal är han?
    han är 11 veckor =)..så tre veckor "för gammal"... förresten.. vad betyder det när man har flytningar man kan "bygga broar" av ??????? ska ha min mens idag..
  • TheLove
    A flikka skrev 2007-08-06 15:25:51 följande:
    han är 11 veckor =)..så tre veckor "för gammal"... förresten.. vad betyder det när man har flytningar man kan "bygga broar" av ??????? ska ha min mens idag..
    flytningar man kan bygga broar av? Menas det med trådiga flytningar må tro? Det borde i så fall vara ÄL, annars vet jag inte... Varför köper ni honom tre veckor "för gammal" då?
  • A flikka

därför att vi inte hade fått nys om honom förrän förra veckan . Genom en kompis, kompis. så skulle han veterinärsbesiktigas och fixa med stamtavla och grejer :)

• MissHellen

Vad har ni för er i dag? alla som inte har nya djur, för ni gosar väl bara kan jag förstå

Själv har jag precis varit o badat med Yizza o oj vad underbart skönt Varken hon eller jag ville kliva upp, hur varmt som hällst. Både i vattnet o i luften, tur att man inte har allt för många steg till vattnet

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-06 16:50:03 följande:
    Vad har ni för er i dag? alla som inte har nya djur, för ni gosar väl bara kan jag förstå Själv har jag precis varit o badat med Yizza o oj vad underbart skönt Varken hon eller jag ville kliva upp, hur varmt som hällst. Både i vattnet o i luften, tur att man inte har allt för många steg till vattnet
    Här jobbas det mest faktiskt. Och alla undrar hur det känns att vara sambo igen. Mitt svar är: Jag svarar på det när jag vet för som det är nu är jag aldrig hemma... Trist!
  • Min Nana

A flikka skrev 2007-08-06 15:40:41 följande:

därför att vi inte hade fått nys om honom förrän förra veckan . Genom en kompis, kompis. så skulle han veterinärsbesiktigas och fixa med stamtavla och grejer :)
    kikade bara in i tråden men såg att du sa att du köpte din katt 3 veckor för gammal.. enligt lag köpte du din katt 1 vecka yngre .. dom måste vara 12 veckor nu..
  • TheLove
    Min Nana skrev 2007-08-07 09:43:19 följande:
    A flikka skrev 2007-08-06 15:40:41 följande: kikade bara in i tråden men såg att du sa att du köpte din katt 3 veckor för gammal.. enligt lag köpte du din katt 1 vecka yngre .. dom måste vara 12 veckor nu..
    Tror det handlade om hund där... jag däremot har köpt en katt som vi misstänker är 12 veckor men vet inte då don blev upphittad som liten bebis
  • A flikka

Min Nana skrev 2007-08-07 09:43:19 följande:

A flikka skrev 2007-08-06 15:40:41 följande:kikade bara in i tråden men såg att du sa att du köpte din katt 3 veckor för gammal.. enligt lag köpte du din katt 1 vecka yngre .. dom måste vara 12 veckor nu..
    ja, som lovelyy sa.. det är en hund vi pratar om :)
Svar på tråden Unga som längtar efter barn