• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove

Hon är grå... vet inte om det var henne jag ville ha från början... ska lägga upp bilder på henne i alla fall

• Niccisen
    TheLove skrev 2007-08-06 06:12:16 följande:
    Jag och Anton har köpt en kissekatt. Hon ska heta Joy och vi får hem henne idag. Vi har även startat bebisvärkstan. Här går det fort, men det känns så rätt. Tycker om honom så himla mycket och jag vet att det är honom jag vill gifta mig med. Han bor ju med mig nu också. Eller, ingen adressändring, men så fort han kommer hem om helgerna åker han hit. (Han gör ju lumpen i kvarn och kan bara vara hemma på helgerna än så länge. tar honom 45-55 min att komma hem där ifrån) Dock så ska han nästa onsdag komma hem och pricka in ÄL. Jag följde honom precis till bilen, han och en kompis till honom åkte till Kvarn nu. Känns jätte tråkigt, men jag tror det är bra för honom...YAAAAY bebisverkstan är öppen!!!
    Hehe, hoppas det tar sig då Jag och min sambo började försöka när vi varit tillsammans i 2.5 månader. Skönt med nån annan som försöker direkt Annars tycker jag de flesta har varit tillsammans i flera år. Säger som du, känns det helt rätt så
  • TheLove

jo det kommer ju ändå bli han och jag som får barn ihop. Vare sig det tar två veckor eller två år så är det ju ändå han och jag. Så varför vänta när man vet?

• Niccisen

Det var allt en riktig liten sötnos

• A flikka

och idag kommer min lilla bebiiiiiiis :D:D:D:D:D:D kolla mit galleri. Enzo ska han heta!

• TheLove
    Niccisen skrev 2007-08-06 12:03:07 följande:
    Det var allt en riktig liten sötnos
    tack! hon är helt underbar
    A flikka skrev 2007-08-06 12:18:42 följande:
    och idag kommer min lilla bebiiiiiiis :D:D:D:D:D:D kolla mit galleri. Enzo ska han heta!
    skitsöt Levereras hem till dörren precis som min kissekatt?
    Butikslager skrev 2007-08-06 12:48:51 följande:
    Vilken söt kissekatt. :)
    tack
  • A flikka

Lovelyy: naj, vi åker och hämtar honom i Gnesta :). Ska ka snart... iiih... är nervös :)

• TheLove

Det förstår jag! Men gu va mysigt det kommer bli, hur gammal är han?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn