• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Hmm våran kyl har också pajjat. Det är för kallt i det, allt blir is :P Så nästa torsdag kommer dom. Men jag tycker att det är akut, maten blir ju förstörd. Men men de hade ingen tid innan så får väl stå ut.

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 20:50:43 följande:
    Hmm våran kyl har också pajjat. Det är för kallt i det, allt blir is :P Så nästa torsdag kommer dom. Men jag tycker att det är akut, maten blir ju förstörd. Men men de hade ingen tid innan så får väl stå ut.
    Jasså? Hmm.. För oss kom dom på engång när våran hyresvärd ringde, men då var vi ju inte hemma(!) Så dom kom när vi var hemma, men han kunde inte se nåe fel, i alla fall inte på kylen. Så han skulle kika på frysen i morron.
    Oja, Klart att maten bli förstörd, nu när de är så varmt o allt! Hur ska man klara en hel vecka utan kyl?
    Nej nej, heeelt sjukt
  • AngelicaJ

Jadu, röt månad och allt så känns lite jobbigt. Men men fi får köpa den mat vi ska ha för dagen :P

• MissHellen

Angelica, Läste på din sida om din sambos lillpojk. Gud så kul o grattis eller vad man säger

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 21:16:49 följande:
    Jadu, röt månad och allt så känns lite jobbigt. Men men fi får köpa den mat vi ska ha för dagen :P
    Ja, Men ändå. Så ska man ju inte behöva ha de.. Fybubblan!
  • AngelicaJ

Nej de tycker inte jag heller. Men går ju inte göra annat än att vänta tyvärr. vad gör du för skoj då?

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 21:18:41 följande:
    Nej de tycker inte jag heller. Men går ju inte göra annat än att vänta tyvärr. vad gör du för skoj då?
    Nja, Skoj o skoj! Vi har precis duschat O käka lite popcorn efter de, så nu håller jag på o målar mina naglar, precis gjort klart tårna Älskar o måla naglarna, byter färg varannan dag ungefär haha! Beroende skulle man nog kunna kalla de Hua! Durå?

Har du blive nåe tjock förrästen då?
  • AngelicaJ

Jag kom precis hem från lovelyy, har varit hos henne och snackat lite skit och myst med hennes kattunge :P Nu ska jag börja laga lite pannkaka. jag å sambon är hungriga så blir väl att mysa framför tvn med lite mat. Njae, magen har inte växt så mycket. Mest gaser och all mat man slänger i sig tror jag :P Men jag ser det som positivt för då kanske jag kan fortsätta träna ett litet tag iaf, innan magen blir för stor.

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 21:24:16 följande:
    Jag kom precis hem från lovelyy, har varit hos henne och snackat lite skit och myst med hennes kattunge :P Nu ska jag börja laga lite pannkaka. jag å sambon är hungriga så blir väl att mysa framför tvn med lite mat. Njae, magen har inte växt så mycket. Mest gaser och all mat man slänger i sig tror jag :P Men jag ser det som positivt för då kanske jag kan fortsätta träna ett litet tag iaf, innan magen blir för stor.
    Jaha, Va härligt med skitsnack Var den omtalade kissen söt då?

Haha, Ja. Men snart kommer magen ska du se Vad tränar du för nått då?
  • AngelicaJ

Ja den var sååå otrligt gullig. en riktig kelgris.
    Jag tränar både fotboll och innebandy.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn