Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Hmm våran kyl har också pajjat. Det är för kallt i det, allt blir is :P Så nästa torsdag kommer dom. Men jag tycker att det är akut, maten blir ju förstörd. Men men de hade ingen tid innan så får väl stå ut.
Jadu, röt månad och allt så känns lite jobbigt. Men men fi får köpa den mat vi ska ha för dagen :P
Angelica, Läste på din sida om din sambos lillpojk. Gud så kul o grattis eller vad man säger
Nej de tycker inte jag heller. Men går ju inte göra annat än att vänta tyvärr. vad gör du för skoj då?
Jag kom precis hem från lovelyy, har varit hos henne och snackat lite skit och myst med hennes kattunge :P Nu ska jag börja laga lite pannkaka. jag å sambon är hungriga så blir väl att mysa framför tvn med lite mat. Njae, magen har inte växt så mycket. Mest gaser och all mat man slänger i sig tror jag :P Men jag ser det som positivt för då kanske jag kan fortsätta träna ett litet tag iaf, innan magen blir för stor.
Ja den var sååå otrligt gullig. en riktig kelgris.
Jag tränar både fotboll och innebandy.