• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 21:37:42 följande:
    Ja den var sååå otrligt gullig. en riktig kelgris. Jag tränar både fotboll och innebandy.
    Okej

Ooo, Jag vill oxå spela fotboll.. Gjorde de förut o saknar de grymt mycke!!!
  • Butikslager

Gah, jag är SÅ bejbissjuk att jag har ont i magen. Fan, varför kan det bara inte vara om ett år och så har jag ett fint heltidsjobb och en trea centralt? SNÄLLA gud, fixaru det till imorn? :)

• MissHellen
    Butikslager skrev 2007-08-09 21:41:30 följande:
    Gah, jag är SÅ bejbissjuk att jag har ont i magen. Fan, varför kan det bara inte vara om ett år och så har jag ett fint heltidsjobb och en trea centralt? SNÄLLA gud, fixaru det till imorn? :)
    Jag håller med om bäbissjukan Hua! De är jobbigt.. Vill bara att min mens ska komma så vi kan göra ett nytt försök med försök nummer tre (blev ju inget denhärra månaden, nu när jag for hem te mamma o pappa:/)

Hur går de för er då? Har ni sagt att ni ska vänta eller?
  • Butikslager
    MissHellen skrev 2007-08-09 21:46:40 följande:
    Jag håller med om bäbissjukan Hua! De är jobbigt.. Vill bara att min mens ska komma så vi kan göra ett nytt försök med försök nummer tre (blev ju inget denhärra månaden, nu när jag for hem te mamma o pappa:/)Hur går de för er då? Har ni sagt att ni ska vänta eller?
    Jaa, vi har väl sagt det.. Vänta tills jag får fast jobb iaf.. Sen är det väl bara köra på. Men jobb överhuvudtaget här i Kiruna? Pfft..
  • AngelicaJ

Jo det är kul.. Spelade i en klubb innan men sa ifrån när jag fick veta att jag var gravid, trodde inte det var bra å spela. men bm sa att det inte var ngn fara så lirar i ett korplag, med blandat med killar och tjejer, riktigt skoj =)

• MissHellen
    Butikslager skrev 2007-08-09 21:47:44 följande:
    Jaa, vi har väl sagt det.. Vänta tills jag får fast jobb iaf.. Sen är det väl bara köra på. Men jobb överhuvudtaget här i Kiruna? Pfft..
    Jasså? Är de svårt o få jobb där? :/ Vad säger din kille/man/sambo då? Är han oxå sugen?
  • AngelicaJ

Lider med dig liiv, min önskan har gott i uppfyllelese och är så himla glad för det.

Har velat ha barn i massa år, mitt ex ville inte och jag vet hur jobbigt det var.

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 21:49:33 följande:
    Jo det är kul.. Spelade i en klubb innan men sa ifrån när jag fick veta att jag var gravid, trodde inte det var bra å spela. men bm sa att det inte var ngn fara så lirar i ett korplag, med blandat med killar och tjejer, riktigt skoj =)
    O så härligt Jag spelade mycket förut, flera år med samma tjejer. Ända från sjumanna Saknar de grymt mycket! Men sedan tog de slut med laget (vissa tappade intresset, vissa orka inte, ville inte, kom på annat som var roligare o vidare) så jag testade i ett annat lag, men dom var inget för mej. Ingen laganda alls, nej nej de gick inte!
    Men nu skulle jag oxå vill ja spela i ett korplag, min kondition är ju inte den bästa om jag säger så haha!
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 21:50:29 följande:
    Lider med dig liiv, min önskan har gott i uppfyllelese och är så himla glad för det.Har velat ha barn i massa år, mitt ex ville inte och jag vet hur jobbigt det var.
    Är väldigt avis på dej

Har oxå lääängtat lääääääänge nu..
  • AngelicaJ

Samma här, spelade i ett bra lag när jag var liten och vi hade grymt kul. Sen när vi började bli äldre var det många som ville satsa så de flesta bytte klubbar till typ djurgården och hammarby. Jag bytte själv upp mig men till ett bättre lag och trivdes bra. men nu när jag flyttat till linköping så började jag i ett lag där tjejerna var mycket yngre än mig och jag kände mig aldrig som en i gänget. Men har spelat där bara för att spela. Får se om man orkar leta rätt på ngt nytt lag sen, om mna har tid.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn