• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • Ankan1982

ja precis hoppas det fortsätter

• noodle

Luu tjejer! Ja idag har det varit najs väder ute, fast jag måste erkänna att jag skyr solen och gärna har det lite svalare ;) Har så ljus hy och jag får utslag om jag är för länge i solen, så jag är tjejen som letar upp strandens enda skuggiga plats ;) Plus att det är otrevligt att bli svettig bara av att gå till brevlådan.

Issa ååh va trevligt det låter.. var nog nått år sen jag och sambon var ute och åt senast (om man inte räknar hämtmat från mcdonalds dårå) ;)

• Issa98
    noodle skrev 2007-07-14 23:09:13 följande:
    Luu tjejer! Ja idag har det varit najs väder ute, fast jag måste erkänna att jag skyr solen och gärna har det lite svalare ;) Har så ljus hy och jag får utslag om jag är för länge i solen, så jag är tjejen som letar upp strandens enda skuggiga plats ;) Plus att det är otrevligt att bli svettig bara av att gå till brevlådan. Issa ååh va trevligt det låter.. var nog nått år sen jag och sambon var ute och åt senast (om man inte räknar hämtmat från mcdonalds dårå) ;)
    ja jag har också suttit i skuggan idag när jag inte rensade ogräs i trädgården förståss men med den här magen och alla extra kilon så pallar man inte allt för länge i sträck i solen, och inte att sitta på huk heller... :D:D

ja middan va jätte nice, ska försöka att hinna med en till innan liten tittar ut... man borde verkligen skärpa sig på den fronten, gör det FÖR sällan...
  • noodle

Oj nä förstår det, såg din mage i ditt galleri :) Min är inte riktigt så stor än, är bara i v19 än så länge ;)

• Issa98
    noodle skrev 2007-07-14 23:19:20 följande:
    Oj nä förstår det, såg din mage i ditt galleri :) Min är inte riktigt så stor än, är bara i v19 än så länge ;)
    Luuuugn det kommer.... *ler* retas bara...
  • noodle

Hehe jo, har ju en liten skit sen innan så jag vet ;) Är riktigt jobbigt när man börjar närma sig sista månaden.

• Issa98

ja jag minns inte riktigt att det va så här tungt... men så är det ju 9 år sen sist...

• noodle

Ok, ja då hinner man nog glömma bort :)

• Dulia

Issa, det låter verkligen härligt med utekväll! Vi har inte haft någon på evigheter och lär väl inte ha någon på väldigt länge heller.

Jag har helt glömt bort hur tungt jag tyckte det var och det var bara drygt 6 veckor sen jag var gravid. Nu tycker jag bara att det var så mysigt att gå där med magen!!

Idag har vi varit till Humlegården och äldsta tjejen har fått leka. Hon hade så roligt och lekte så mycket så hon slockande i bilen på vägen hem.
    Jag hoppas det är lika fint imorgon för då ska vi bada och det blir premiärdopp för mig. Äntligen får jag bada!!!

Svar på tråden Sollentunamammor!!