Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

*Välkommen hit! :-D

God morgon allihopa
    Börjar bli riktigt duktig på att lyckas ta bondpermis...........
    Hoppas allt är okej med er junimagar denna Valborg??????

• nessie72

Ursul: själv har jag en blivande gymnast där inne känns det som
    FAst Pär-Märta borde inse att det börjar bli VÄLDIGT trångt där inne.....Eller så håller H*n på att utöka sin lilla 1:a till 5:a på östermalm,med 3 meter i tak och öppenplanlösning

• nessie72

God morgon alla juni magar......Nu kan jag äntligen börja komma ikapp på denna tråd........är ÄNTLIGEN utskriven från huddinge
    Hoppas ni alla har haft det bra under dessa 5 veckor ??????

• nessie72

Jo tack......jag mår hyfsat.......kan dock fortfarande inte äta......men har en slang i bröstet där jag får dropp varje kväll......
    Fast man blir friskare av att komma hem.....och kunna göra som man vill
    Ursul: hur lever livet själv......magen växer??????

• nessie72

Ursul: 2 veckor efter att pär-märta är född är det dags för operation
    Skall tillbaka till huddinge nu den 16/5 för koll av igångsättning.....är det att pär-märta då ligger i säte,så tänkte dom snitta och operera på samma gång.......inte alls kul , men jag blir ju friskare fortare....så det är väl en smäll man får ta......
    Det ända jag egentligen saknat med att äta är smaken på olika saker....som tex....kladdkaka,kina mat,pannkakor m.m....fast jag försöker äta ibland......enda nackdelen är att man fär ligga över porslinsnisse en stund efter.......
    När skall du på tillväxt UL????

• nessie72

Ursul.....blir förlossningen som när oliver kom......är det något jag ABSOLUT inte vill göra om
    Ammningen ser dom inte som ett problem då jag inte kommer att få några mediciner över huvudtaget.......samt att förra gången hade jag ingen mjölk,så vi får se......
    Jag hatade att kräkas förut...men efter att ha kräkts i 28 veckor innan jag fick dropp,så (hur hemskt det än låter)blir man van....
    -12% var ju inte så farligt......det kommer att gå så bra vid nästa oxå....
    Vi tar diskutionen om vanlig förlossning etfer att vi gjort det...sen kan vi jämföra
    JAg är mest rädd för att snittas alla säger att det gör så J-vla ont efter åt.........

• nessie72

Tack tjejer
    KAn lova att det är riktigt skönt att vara hemma........Bara att kunna få stå i duschen hur länge som helst utan att någon knackar är guld värt
    Ursul...jag har spytt som sagt under 33 veckor och min huligan där inne är okej...så är jag helt säker på att din är okej oxå
    Känselbortfall???????? och massa annat????????? HJÄLP vad är det för något......känselbortfall förstår jag men massa annat??????

• nessie72

Nova76: nä det var så jag tänkte...men ändå.....du vet nojig gravid kvinna
    Vi får se vad tiden utvisar.....tror ni man kan muta barnet så att det ligger med huvudet ner den 16/5???????
    Vet att sonen gick det inte att muta så han kom ut ....utan han stannade kvar längre tack vare det

• nessie72

Sulfur: tack...hoppas oxå få vara hemma ett par veckor och Lycka till men operationen i morgon....

Triump: man tackar....nu tänker jag inte vara på sjukhus förrens det är dags
    Är du fortfarande sjukskriven?????

• nessie72

God morgon.......
    Ännu en natt utan sömn Vad att göra........
    Finns det något mer hopplöst än att inte kunna sova???????? HAr försökt med nästan allt.......

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D