Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

*Välkommen hit! :-D

Jag hade nog slängt ut honom ändå...........Fast jag förstår dig oxå.
    Det kan inte vara lätt.....Kan inte sambon be honom vara lite smidigare med vad han säger???????
    Det verkar som om kompisen är som en elefant i porslins butiken.Stor och klumpig.......
    Det är ju tur att ni har 2 våningar så du kan komma undan,men samtidigt är det ju ditt hem inte hans.Så det borde vara han som sitter i vebon,inte du!!!!!
    knivig sitts du har.
    Kan bara önska dig lycka till och det är snart tisdag,och då åker han ju hem

• nessie72

Håller med dig vonkis..........
    Snart tillhör vi de stor maggade

• nessie72

Köper mina mamma kläder på IANA på sveavägen.Hyfsat bra pris och ett bra utbud

• nessie72

100-DAGAR KVAR ,Nu är det bara 100-DAGAR KVAR
    Några fler som går in på 100 dagar i dag ??????

• nessie72

AHHHH en kall öl,GUD va GOTT.......JApp det skulle inte sitta fel......men det får bli lite senare,är ensam hemma med sonen i kväll och han har beställt pizza och slush , så då får det bli det

• nessie72

Själv ska jag och sonen ha boppkväll framför tv och spanna på melodifestivalen,med pizza och slush
    HAr ingen aning om vem som kommer att vinna...????

• nessie72

Här är en till......Så slut i kroppen att det gör ont
    Skulle vilja lägga mig ner och inte kliva upp förens det hela är över känns det som.........
    OCh inte blir det bättre av att make............just nu verkar tro att jag är pigan i huset( han är förkyld för tillfället)
    Vad skönt det kändes att gnälla av sig lite............Förlåt för gnället(ni som läser detta)

• nessie72

meh-tack det behövs verkligen ibland

• nessie72

Vet ni vad som är min högsta dröm just nu??????????
    Att få åka till ett SPA och bli ompysslad , bada bubblepool och bara njuta Just nu vore det guld värt.................

• nessie72

A lie- du är så välkommen Visst vore det skönt?????

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D