Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

*Välkommen hit! :-D

ElinN- nog har den sjunkit........ så det börjar närma sig

• nessie72

ElinN: inte ett stygn blev det.........det gick väldigt smidigt och lätt.....
    Här hemma är allt bra....oliver är en väldigt stolt storebror som verkar älska sin lillebror.......... så än så länge frid och fröjd

• nessie72

Missisola: japp Rickard kräver iunte mycket ,mat 1 gång per natt sen sover han resten...och oliver hjäper till med blöjbyten och matning(under översikt av vuxen så klart).......känner mig rätt så utvilad

• nessie72

Missisola: Har inte hört ett knyst från vonkis.......men nu borde dom väl ha fått fart på värkarna tycker man........har inte lust och ringa henne heller........det är mog jobbigt om det tar tid , så man vill ju inte ringa och tjata
    Visst kan du få låna huliganen.....han kräver inte mycket...ett besök på burger king och han är lycklig

• nessie72

missisola: skulle ha haft uppkörning idag......men hade inte riktigt tid att ta mig till falun idag...så jag skall kolla när nästa upptid finns i närheten

• nessie72

signatur: jätte grattis:-d

• nessie72

Flizan82.....jag hade ganska lite äggvita i urinet och det brydde dom sig inte om....men det beror på mängden äggvita tror jag.......+1 tror jag dom kollar upp.....

• nessie72

Flizan: för mig nä inte ett ljud........men om du är orolig ring BM och kolla....bättre kolla en gång för mycket än en gång för lite

• nessie72

Hallo alla glada......skall hälsa från Vonkis......
    Pratade med henne igår.....hon mår bra men sliten....Hon skulle höra av sig till sidan när hon kom hem

• nessie72

Missisola: japp det verkade så....... men timpa skulle visst få ligga kvar
    Skall strax till sös själv...så jag skall se om hon är anträffbar

• nessie72

Missisola: Hur är det med dig vännen Börjar bli orolig för dig......
    Mowglie: Lovar att hälsa tillbaka till Vonkis.....
    Nej nu skall jag tillbaka till SÖS med minstingen

• nessie72

Missisola: Du behöver ny olja i lederna Men se det så här ......du är snart där....maj är strax slut och sen kommer juni och då är det ju dags

• nessie72

Missisola: man tackar ..........
    Har själv just sett kort på voniks lilla guldklimp och han var så söööt...
    Missisola....nu väntar vi med spänning på att få se din lilla sötnos

• nessie72

hallo alla glada juni magar ...Vonkis hälsar så mycket tillbaka......
    hon har fått kommit hem,men som sagt Timpa ligger kvar .....men hon får berätta allt själv när hon kommer in på sidan........

• nessie72

missisola.......visst är han söt.........allt en lite sockertopp ......
    ja hon hann före .......men sånt händer och det känns ju bara bra att hon hittat tillbaka

• nessie72

missisola......japp timpa var snabbare än Brio
    Vi får hjälpa vonkis med att hålla tummarna för timpa,så han får komma hem snart.........våra stolar på fiket kan ju bli utlånade annars

• nessie72

Missisola: du börjar i alla fall i rätt ände....först vagn och sen barn ......jag lovar efter konserten i kväll så skulle det inte förvåna mig om du får ett närmare besök på förlossningen

• nessie72

god morgon alla glada juni magar
    vet att man skall byta grupp till förälder nu....men man kan ju inte slita sig från er........har man följts åt så vill man u nu oxå vet hur det går för alla.....

• nessie72

Missisola.......tänker inte byta förrens ni oxå är med över........
    Kan ju inte svika mina favorit tjejer:->D

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D