*Välkommen hit! :-D
Missisola: vi bokar för juni magar
det är ju majoriteten som har bestämmande rätt här.......om jag tjuvstartar så är ju pär-märta egentligen en juni mage........
Missisola: vi bokar för juni magar
det är ju majoriteten som har bestämmande rätt här.......om jag tjuvstartar så är ju pär-märta egentligen en juni mage........
MossaQ: Din chef vet väl att det är dom som skall stå för läkartiden samt kostnaden av läkarbesöket om dom kräver dig på det....om du varit borta mindre än 7 dagar???
Hallo missisola.......har inte hört ett ljud från vonkisen.....vet dock att hon har haft problem med uppkopplingen hemma......
Hon skall väl till läkaren på torsdag(tror jag)men hon kommer med all säkerhet joina oss barafikalatadagar
har just orkat palla mig ur sängen...mår inte riktigt bra idag...skall strax åka till huddinge för koll av CVKn....Asih har stora problem med den
HAllo alla tjejer.....tänkte bara stoppa in huvudet nu när jag har permiss.........
hoppas allt är bra med er????????
Själv är jag då inlagd på huddinge igen och nu får jag inte komma hem förrens pär-märta tittar ut
Hej alla glada juni magar
tänkte bara skvallra att jag tjuvstartade....fick i fredags en liten son
bild finns i mitt galleri.......
håller tummarna för att allt skall gå bra för er
Hallo alla glada.......det gick jättebra
Det blev en vanlig förlossning och det tog ca 4 timmar från det att vattnet gick...och ja jag vart igång satt.....vart jätte dålig på torsdag natt så under fredag morgon blev det illfart på läkarna......
mår just nu väldigt bra.....skall tillbaka för operation om ca 2 veckor och sen är allting över
Och ett jätte tack för alla gratulationer........tjejer snart är det ER tur
Hej meh.....det blev en liten Rickard.....hade ingen aning av vad det skulle bli...så det blev en trevlig överraskning.......
Liten: han var 44cm lång huvudomfång 33,5 och vägde 2516g...han vart 6 veckor för tidig.........
hallo.....ska hälsa från vonkis....hon blev igångsatt i morse och nu väntar vi bara på hur det gick
jezzica77 : hon sätts igång pga av havandeskapsförgiftning och sen tror jag det var något med flödet........
missisola_Pratade med henne för ett par timmar sen och då gick det lika segt......