Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

*Välkommen hit! :-D

Triump- Ja varför jag ligger på huddinge är en låååååång historia,men jag har varit inskriven där i 3 veckor nu och det är inte roligt
    Hela historien finns i min dagbok om du orkar läsa........
    Men det hela började med att maken hittade mig på sovrummsgolvet avtuppad..........
    Nu är jag kvar pga att jag inte får behålla något jag äter,så sondmatning är det dom skall prova nu

• nessie72

Hej ElinN- jag mår under omständigheterna ganska bra
    Lite rädd för i morgon då dom skall fixa sondnäringsslangarna Men jag kommer att få åka hem när det väl fungerar

• nessie72

IKEA........behöver du ens fråga??????????????

• nessie72

Men hjärtat.......Det är snart MAJ....och tiden dit går jätte fort....... TRUST ME .....jag vet......ligger ju på huddinge och tycker tiden går jätte sakta...men när det väl blir maj så blir du ledigt snabbare än du tror

• nessie72

Är jag ute från det vonkis brukar kalla "hispan" är jag med

• nessie72

NEj nu måste jag säga HEj då........dags att åka tillbaka till huddinge
    VILL INTE!!!!!!!!!!!
    Vonkis vi hörs via luren.......skvallra om det blir fika med meh
    Hoppas ni får en trevlig vecka.......tills vi hörs igen

• nessie72

Hallo alla glada juni mammor
    Här är en som lyckats rymma från huddinge sjukhus i ett par timmar och vad är det första man gör .........Jo loggar in på FL
    Hoppas det är bra med alla,själv blir jag nog kvar på huddinge dom sista 5 veckorna innan jag blir igång satt............

• nessie72

A lie- orkar inte vara lessen längre.......men visst är det svårt varje gång jag måste lämna huliganen hemma och åka tillbaka till huddinge
    Men nu är det bara 5 veckor kvar innan igång sättningen......så det bara att bita ihop.........
    Jag kan ju få lite permis då och då,så det är nog därför man orkar med att ligga inne.........enda nackdelen är att det finns inget Fl att få tag på.
    Så när man väl kommer hem,så blir det som en drog

• nessie72

God morgon alla juni magar......Tänkte bara passa på att önska en riktigt trevlig dag...........
    Själv har man just varit hemma på lite bond permis och skall snart tebaka till huddinge.............
    Var bara tvungen att kolla hur det gått för liten?????????

• nessie72

HAn är inte så jätte glad precis..........men det är lättare när han hälsar på sjukhuset än när jag kommer hem....
    För varje gång så tror han att jag är hemma för gott och det svider så i ett moders hjärta att gå tillbaka och se honom stå och grina i dörren
    Hans nya sätt att försvara sig är att kalla mamma för dum och slå mig...men det får man tyvärr ta

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D