Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

*Välkommen hit! :-D

Näha det kostar ingenting....än så länge är det bara fördelar.....man får inbjudan till reorna,samt när en ny kollection släpps,dvs sommar ,vår och vinter....inbjudan till kvällsöppet ...som enbart är för vipmedlemmar
    Då brukar dom bjuda på lite dricka och någon typ av snacks som man kan tugga på under tiden man shoppar

• nessie72

Jag fyllde i en lapp när vi var där och handlade....och sendan dess har inbjuderna kommit i brevlådan eller på mailen
    Samma här...har nog ett medlemskort på typ alla kedjor som finns...tala om att plånboken är lite tjock

• nessie72

Bonanza--vad kul parta lite för mig med SNÄLLA
    Hoppas du får en riktigt kulig kväll.........

• nessie72

God morgon juni magar........vad har ni för väder runt om i landet idag?????
    Själv här i haninge har vi strålande solsken och -5 brrrr,men det ser ändå mysigt ut ute

• nessie72

Missisola-vi kan ju alltid hoppas att våren är på G...Tänk vad skönt att inte behöva klä på sig så mycket kläder utan kan gå i linne och byxor

• nessie72

Ska ut och övningsköra............sen ska jag försöka ta en promenad
    Själv då???????

• nessie72

God morgon alla junimagar.... här har ni en som är totalt ledbruten idag
    Fast jag får skylla mig själv,var och körde Gillinge halkbana igår.....det var super kul.....men som dom säger när huvudet är dumt får kroppen lida

• nessie72

Hallo alla junimammor
    HAr just varit ute i solen och det är riktigt skönt Hoppas ni alla får en riktigt trevlig påsk och mycket god mat
    KRamiz
    nessie72

• nessie72

God morgon alla junimammor.........Här skiner solen och det är ca +8 just nu I haninge
    Meh--håller tummarna för dig
    Skulle vilja gå ut på en lång promenad,men sonen är tyvärr sjuk,så det får bli till att sitta på balkongen idag........men det kan bli ganska skönt
    Hoppas ni andra junimagar kan gå ut och njuta av solen

• nessie72

Meh-grattis....vad skönt för dig.......själv fick jag just papprena från Fk.....VART beviljad HP from den 20/4 KÄNNS så skönt

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D