Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

*Välkommen hit! :-D

lilaki-Jätte grattis till första delen av lappen ,har just själv klarat den delen.
    Så vi har säkert lappen klar till BF....

• nessie72

Visst löser vi det lilaki
    Vonkis ........du kan få köra med min gubbe,han är ju redan tunnhårig
    har han överlevt att köra med mig lär han överleva dig med

• nessie72

Vonkis-vill du låna bilen så säg till

• nessie72

lilaki visst är det kul att köpa babykläder BB-väska lät intressant , hur mycket fick du betala för den???? och vart i från beställde du det???+
    Nessie
    Ps har du kört halkbana ännu??????

• nessie72

Japp. Kört gillinge och det var SKIT - kul
    Var ledbruten i flera dagar,men det var det värt........
    Måste kolla startkittet det verkade bra

• nessie72

Triump-enda anledningen till att jag började anstränga mig för körkortet är pga av att jag lessanade,(när maken byte jobb)på att bilen står på parkeringen och det ändå jag göra är att betala lånet........så ajg vet inte om jag är så duktig....mer snål
    Fast det känns ganska skönt att snart ha den friheten att kunna stjäla bilen när man skall bort tex till stan och inte behöva lita på pendeltågen

• nessie72

God morgon alla glada maggar
    Hoppas ni har finnare väder än vad jag har det ......här vräker regnet ner
    Skall försöka få make till Ikea idag och det lär inte bli lätt.....någon som har ettt knep att övertala honom med????????

• nessie72

Triump- sv bilder är hur läkckert som helst.......tycker att det ska du gör.-D lär int ångra dig

• nessie72

Björnen: Smart idee elgiganten
    HAr tyvärr en make som inte gillar kladdkaka (han kan inte vara normal ) han gillar tyvärr ingenting när det gäller fika sötsaker....men elgiganten borde fungera Jätte tack

• nessie72

A lie: det verkar som män födds med en dålig relation till Ikea....ta min son som är 2 1/2 , säger jag Ikea sticker han åt andra hållet
    Lunch på Ikea var heller inte en så dum idee

Triump: Om chefen inte går med på semester, så försök sjukskriva dig för foglossning....efter som du har ont av det så är det ingen som kan tvinga dig att gå att jobba .
    Jag har foglossning och det är inte roligt mina chefer båda kvinnor tyckte att det är väl inte så farligt.....du sitter ju mest på jobbet....Vad då sitter, jag jobbar på pendeltågen,hur ofta får vi sitta.........
    NEJ triump tycker du skall stå på dig antingen om semester eller sjukskrivning

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D