Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

*Välkommen hit! :-D

Triump: om du kan få sjukskrivning så ta det iställe för att ta av dina semesterdagar

• nessie72

lill linda: kan jag få låna din gubbe och låta han gnugga av sig på min
    Hur har du lyckats få en som gillar att gå på ikea???????? Vad sotis jag blir

• nessie72

lilla linda: vad snällt nästa gång vi är i närheten av dig lovar jag att meddela,så vi kan komma förbi och han bli gnuggad

• nessie72

Substance: Jätte grattis

• nessie72

JAha .....inte fick jag med mig gubben till IKEA......och ursäkten för dagen var: Men älskling det är ju så dåligt väder.........
    Det är väl då man ska passa på att gå där.....???????? Nej nästa gång jag får chansen , så blir han HEMMA

• nessie72

Triump: vad skönt för dig att du fått en läkar tid Bältet är vad jag tycker bra......men smaken är ju som baken delad i två.......
    Gör nu som BM sagt och var hemma tills läkarbesöket......

• nessie72

Vad skönt med bassängträning........önskar jag kunde få det
    Själv har jag av läkarna blivit beordrad att bada bubbelpool minst 3ggr i veckan....men det är inget kul att gå själv
    Fast dom 4 sista veckorna var det enbart vila som gäller.......
    Du vet varför jag puffade dig i den riktiningen......vill ha sällskap på fikat

• nessie72

missisola: här är en som redan vaknar hemma och kommer att vanka hemma hela maj....Så följ gärna med ut och vanka

• nessie72

Siiiiiii.Det berömda brandbergen........landet du vet

• nessie72

Japp det är huddinge som gäller Låg där i helgen och personalen var jätte trevlig.......Huddinge för dig med?????

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D